


-Kuvasta peilaa turvonnut polvenikin...

Edit. Uudet kuva linkit, josko näkyis...?
Kanattaako vaakuutuksella maksattaa korjaus?
Vaikka pääsitkin konntorilla tuon puhelimessa antaneen katsurin käsittelyyn sekän ei aian takaa lopputulosta. Ihmisä on katsuritkin ja hekin ovat voinneet ymmärtää kysymyksesi puhelimessa toisin kuin itse live tilanteessa.PÄSSI kirjoitti:Tuttu juttu monelle, kerron silti.
Ei ihan kyrsi, mutta melkein. Yritän muistaa, tämä on osa harrastusta ja kuuluu asiaan.
Muutoskatsastus: Läpihuutojuttu eikä maksakkaan kuin kympejä, MUTTA :
Rekisteriotteen 265 / 75 / 17 renkuloiden tilalle 305 / 65 / 17 BFG KM2. Kun toteuttaa ihan sääntöjen mukaan , niin muutoskatsastus rima ylittyy hipoen. Ongelmaksi muodostui lokasuojat; kun harrastaa perusteellisesti niin ei kannata tyytyä siihen, että vaihtaa vaan renkulat ja ajaa katsastuskonttoreita läpi niinkauan kuin tärpää= todennäköisesti viimeistään kolmannessa. Se on oikea ja vallitseva käytäntö täällä ja niin minäkin lopulta teen.
Meillä on nyt KOLME kirjallista vastausta, kolmelta eri Valtion katsastusasemalta.
1. Ei mitään muuta kuin rinkulat alle ja täytyy tulla näyttämään niin automaattisesti numerot vaihtuu rekisteriotteeseen.
2. On niin pieni muutos, mutta laita lokasuojin levennykseksi vaikka puutarhaletkua.
3. Lokasuojat täytyy vaihtaa kokonaan, Jeeppi tekee saman näköisiä, mutta jopa 15 cm leveämpiä kuin tämän mallin alkuperäiset.
Siis lopulta saan oikeat numerot rekisteriotteeseen ihan varmasti, mutta jos on huono säkä niin, etukäteisvarautumisella yritän välttää kunnon konttorikierrosta. Niin ja se ei sitten onnistu: Vaikka menisi ykkös kohdan konttoriin, niin sillä vastauksella ei ole merkitystä, koska millään ei saa väännettyä Pässiä juuri vastauksen antaneen henkilön katsastukseen ja joku toinen saattaa olla ihan erimieltä.
Positiivista on se: Melkein mitä tahansa saa läpi, kunhan on kaveri oikeassa paikassa, mutta kun ei vielä ole kaveripiirissä katsastusmiestä.