4.2sen koneessa oleva Carterin kaasari on vielä toistaiseksi toimintakuntoinen, mutta sen päivän koittaessa kun alkaa se rätkiminen niin ajatuksena olisi heivata kaasari poies ja samalla kaapia nuo "saastelaitteet" poies ja laittaa tilalle jonkinmoinen 1-piste ruisku tms...
kysymys onkin että pitäisikö suoraan kahtoa tuoreemman jeepin ruiskua tuohon kun on miltei sama tekniikka vai onko jotain aftermarket ruiskuja tarjolla ja missä?
Kaasarin tilalle ruisku
Ruisku.
Nettiin vaan hakua niin sieltähän niitä löytyy. jonkin verran yli 1000 taala kitti.
http://offroad-review.com/new/index.php?page=95
ja
http://sams4x4store.com/HowellFuelInjectionTB.htm
jne.
Itselläni on harkinnassa ruisku JEgoNEERin 5,9l V8 koneen päälle, silläkin hinta pyörii kavan yli tonni.
t. Ismo Ämmä
http://offroad-review.com/new/index.php?page=95
ja
http://sams4x4store.com/HowellFuelInjectionTB.htm
jne.
Itselläni on harkinnassa ruisku JEgoNEERin 5,9l V8 koneen päälle, silläkin hinta pyörii kavan yli tonni.
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
njoo, näkyy olevan noita perus 4.0 koneita parikin myynnissä hiluineen 300e luokkaa, jos tosiaan sisältää kaikki boxit ja johdot niin ei tuossa oikeen ole mitään järkeä alkaa yli tonnia laittaa pelkkään ruiskuun, vaikka nyt alavääntö kärsisikin hieman koneen vaihdossa.
ja YJssä näyttäisi olevan sama automaatti laatikko koko sen tuotannon ajan noissa kuutoskoneissa oli se sitten 4.2 tai 4.0, eikä noissa taida olla ulkoisesti eroa muuta kun ilmaboxin sijoittelu, joten luulisi koneen vaihdon olevan miltei "plug&play", tietysti jotain johtoja saa ihmetellä mutta silti
viittiskö ees katsurillekkaan kertoa että hei täs on pari vuotta tuoreempi kone, ei ainkaan koskaan ennen ole syynänneet mitään moottorinumeroita ja päästöt, no nehän piteis vaa olla paremmat kun on tuoreempi kone
ja YJssä näyttäisi olevan sama automaatti laatikko koko sen tuotannon ajan noissa kuutoskoneissa oli se sitten 4.2 tai 4.0, eikä noissa taida olla ulkoisesti eroa muuta kun ilmaboxin sijoittelu, joten luulisi koneen vaihdon olevan miltei "plug&play", tietysti jotain johtoja saa ihmetellä mutta silti
viittiskö ees katsurillekkaan kertoa että hei täs on pari vuotta tuoreempi kone, ei ainkaan koskaan ennen ole syynänneet mitään moottorinumeroita ja päästöt, no nehän piteis vaa olla paremmat kun on tuoreempi kone