Vinssipuskuri XJ Cheroon
Vinssipuskuri XJ Cheroon
Tarve olisi moisellekin ennen talvea. Jamantilla olisi 'se' puskuri mutta hinta ei koukuttanut kun pitäisi se virvelikin saada hankittua.
Löysin tälläisen: http://www.r-racing.fi/webshop/product_ ... php?p=1289
Hinta olisi aika kohdillaan eikä autossakaan näytä pahalta mutta tuotekuvauksen kuva niin onneton ettei edes näytä samalta puskurilta. Onko kellään tietoa tuosta r-racingistä tai siitä kenen tekemä tuo puskuri on? En ole saanut sähköpostilla tietoja ja se ei oikein innosta tilaamaan.
Löysin tälläisen: http://www.r-racing.fi/webshop/product_ ... php?p=1289
Hinta olisi aika kohdillaan eikä autossakaan näytä pahalta mutta tuotekuvauksen kuva niin onneton ettei edes näytä samalta puskurilta. Onko kellään tietoa tuosta r-racingistä tai siitä kenen tekemä tuo puskuri on? En ole saanut sähköpostilla tietoja ja se ei oikein innosta tilaamaan.
Elämä potkii mutta miks aina munille?
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
Re: Vinssipuskuri XJ Cheroon
Siitin näköinen puskin.Dethlock kirjoitti:Tarve olisi moisellekin ennen talvea. Jamantilla olisi 'se' puskuri mutta hinta ei koukuttanut kun pitäisi se virvelikin saada hankittua.
Löysin tälläisen: http://www.r-racing.fi/webshop/product_ ... php?p=1289
Hinta olisi aika kohdillaan eikä autossakaan näytä pahalta mutta tuotekuvauksen kuva niin onneton ettei edes näytä samalta puskurilta. Onko kellään tietoa tuosta r-racingistä tai siitä kenen tekemä tuo puskuri on? En ole saanut sähköpostilla tietoja ja se ei oikein innosta tilaamaan.
Koitappa perinteiseen tapaan ottaa yhteyttä puhelimitse, josko vastaisivat?
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
Joo, kun kaikilla ei oo tota 24h puhelinpalvelua, niinkuin mulla on (periaatteessa)Dethlock kirjoitti:Pitänee kokeilla sitäkin vaihtoehtoa kun ehtisi/muistaisi päiväsaikaan.


Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Sepä... eikä sullekaan kehtaa aina soittaa kun tietää että hommat seisoo sitten siellä pajalla. Mutta joo, sain tietoa firmasta, eivät oikeasti vaan ehdi vastailla sähköpostiin.
Elämä potkii mutta miks aina munille?
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
No sitten pitää olla jo tosi kiire, jos ei edes sähköposteihin ehdi vastata!! Mä vastaan aina ja heti kun huomaan uusien viestien tulleen.... Mut mä oonkin mäDethlock kirjoitti:Sepä... eikä sullekaan kehtaa aina soittaa kun tietää että hommat seisoo sitten siellä pajalla. Mutta joo, sain tietoa firmasta, eivät oikeasti vaan ehdi vastailla sähköpostiin.


Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Sä nyt tosiaan oot sä. Kun soittelet perään ihan peruskysymyksestä. Ei niin etteikö olisi kiva saada tietoa ongelmasta mutta itse ex-yrittäjänä koitan varjella toisten vapaa-aikaa.
Elämä potkii mutta miks aina munille?
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
Yleensä kun tulee tarve vinssille niin keula on jo valmiiksi aika syvällä jossain mihin se ei kuulu. Vinssin kun on tarkoitus vähentää lapiointia niin se saisi mielestäni olla saatavilla muutenkin kuin vain kaivamalla/sukeltamalla.
Jos vetää Hondakuskia irti penkasta niin tuo piilovinssi on ihan kiva mutta muuten en ole lämmennyt noille.
Jos vetää Hondakuskia irti penkasta niin tuo piilovinssi on ihan kiva mutta muuten en ole lämmennyt noille.
Elämä potkii mutta miks aina munille?
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
Ei sitä sen enempää tartte mistään kaivella, pahassa paikkaa ajaessa se naru/ vaijeri pitäisi olla kuitenkin jo valmiiksi esillä kieputettuna keulan ympärille 
En ihan oikeasti näe mitään järkeä huonontaa lähestymiskulmaa ja kasvattaa etuylitystä n.30 sentillä, että saa narunpään vain sen 20cm. ylemmäs kuin mitä se olisi syylarin alla. Toinen juttu on muutenkin huono xj:n jäähdytys, mitä vähemmän romua syylarin edessä sen parempi. Mulla oli xj:ssä välillä keulaylityksen kanssa ongelmia, vaikka ajoin 35" renkailla, 45mm keulassa venytetyllä akselivälillä ja 4.5" korotuksell, kun oli tuollainen mallia edessä esillä oleva vinssi.
Toki saa rakentaa miten haluaa, mutta toi upotettu vinssi on ihan oikeasti näppärä.

En ihan oikeasti näe mitään järkeä huonontaa lähestymiskulmaa ja kasvattaa etuylitystä n.30 sentillä, että saa narunpään vain sen 20cm. ylemmäs kuin mitä se olisi syylarin alla. Toinen juttu on muutenkin huono xj:n jäähdytys, mitä vähemmän romua syylarin edessä sen parempi. Mulla oli xj:ssä välillä keulaylityksen kanssa ongelmia, vaikka ajoin 35" renkailla, 45mm keulassa venytetyllä akselivälillä ja 4.5" korotuksell, kun oli tuollainen mallia edessä esillä oleva vinssi.
Toki saa rakentaa miten haluaa, mutta toi upotettu vinssi on ihan oikeasti näppärä.

'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
No jotain pitää keksiä. Tuolla lafkalla ei tunnu olevan mielenkiintoa myydä puskuria. Sähköposteihin ei ole vieläkään vastattu ja viime torstaina kun soitin heille lupasivat palata asiaan iltapäivällä mutta en sitten tiedä minkä päivän iltapäivällä tai edes missä kuussa.
Elämä potkii mutta miks aina munille?
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
-----------------------------------------------
Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92
Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces)
FJDC.org Webmaster
Joo, ihme touhua, luvataan ja luvataan, mitään ei tapahdu!! J
a nyt muakin taas vi***taa, kun ei missään taas vastata puhelimeen, olis muutakin tekemistä, kuin odottaa puhelimen kanssa että joku viitsis vaivautua vastaamaan.... Hemmetti, jos ei oo tarpeeks miehiä hoitamaan puhelimeen vastauksen, pitää palkata lisää miehiä, puhelimessa ne kaupat edelleen syntyy pääosin...
a nyt muakin taas vi***taa, kun ei missään taas vastata puhelimeen, olis muutakin tekemistä, kuin odottaa puhelimen kanssa että joku viitsis vaivautua vastaamaan.... Hemmetti, jos ei oo tarpeeks miehiä hoitamaan puhelimeen vastauksen, pitää palkata lisää miehiä, puhelimessa ne kaupat edelleen syntyy pääosin...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 01.04.2008. 20:20
- Paikkakunta: Jäppilä
Vinssipuskuria...
Terve! Aihetta sivuten, onko kellään kokemuksia tuommoisesta "siirrettävästä" vinssistä? Eli Amerikan vetokoukkutyyliin 2" receiver hitchit eteen ja taakse sekä johdotukset hyvillä vesitiiviillä liittimillä molempiin päihin valmiiksi ja sitten vinssi takakonttiin kantokahvoin varustetulla vinssipedillä odottelemaan käyttöä. Vinssin tarve tulee olemaan (toivottavasti!) tosi vähäistä joten ainakin teoriassa tuo kuulostaisi tosi optimaaliselta minun käyttöön eikä tarvitse katsastusmiehenkään kanssa ihmetellä sitä vinssiä siinä keulalla kun ei sellaista saisi siinä ollakkaan. Ja voisi jättää alkuperäiset puskurit paikalleen eli kustannussäästöä...
MH