Jäähdytinkennon irroitus
Jäähdytinkennon irroitus
Jeep zj-4.0 -94 Jäähdytin rupesi vuotamaan.Nesteet laskin jo pois.Vielä pitäisi saada kenno irti autosta.Miten irtoaa alempi laatikon(automaatti)putki jäähdyttimestä.Autossa myös ilmastointi.Kenno ei taida olla alhaalta kovin kummoisesti kiinni.Kun saisi irti,niin tietäisi pystyykö korjaamaan,vai menikö uuden ostamiseksi.
Hitsi kun ei muista, oliskohan se ollu pikaliittimellä?? Täytyy tarkistaa pihalta jommastakummasta ZJ:stä (tai molemmista, ne on molemmat kuutosella)...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
No enpäs ole kerennyt käydä katsomassa edes sitä liitintä!! Uusia löytyy (jos ei oo jo myyty) ja käytetty täytyy tarkistaa, mutta veikkaan että käytettyjä ei kannata harkita, sulla on jo sellainen!!!Jmax kirjoitti:Pikaliittimet siellä oli.Kenno taitaa olla entinen.Lieneekö alumiinikenno,putkien välissä olevat lamellit paikoin hävinneet kokonaan.Onko jamantilla purku autoissa minkä kuntoiset jäähdyttimet.Uusia sinulla näyttäisi olevan.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
No nyt täytyy sanoa, että ei mitään mielikuvaa asiasta, aina niissä jotain liitimiä on mukana, mutta täytyy tarkistaa, kunhan itse tavaran saan käsiini....Jmax kirjoitti:Tuleeko uuden kennon mukana laatikonöljyputkien liittimet.Se alempi liitin on pikaliitin,ylempi on kartioliitin johon putki kierretään suoraan.Jamantilta kysyisin.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
No ensinnäkin se ei ole lauhdutin, koska öljy pysyy kyllä nestemäisenä koko ajan!! Jos ei pysy, niin on kyllä myöhäistä lauhduttaa sitä öljykaasua enää...Jmax kirjoitti:Kiitän tiedosta,miksi se laatikon öljy ensin lämmitetään kennossa ja sitten se kiertää lauhduttimen kautta.Joskus tehtiin että jätettiin se kennonkierto,ja laitettiin keulalle jäähdytin.



Ja käytännössä se öljy on kyllä kuumempaa kuin jäähdyttimessä jäähdytysneste, eli kyllä siitä hyötyä on, öljyn liika lämpö jää jäähdytysnesteeseen! Automaattivaihteistoöljy on aina jo jonkun kilometrin jälkeen lämmintä ja aika äkkiä yli 80°:ista ja jäähdyttimessä ei pitäis olla missään vaiheessa yli 80°:ista jäähdytysnestettä, kannessa kyllä on yli sen, mutta jäähdyttimessä ei!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
No nyt se jäähdytin on tossa lattialla, huomenna lähtee (täytyy vielä tarkistaa ne liittimet, tänään ei enää jaksa, 11.5 h töitä takana (eilen sama juttu) ja nyt ei oikeesti enää jaksa, katsotaan aamulla)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
On siinä ylemmässä kartiosovite, johon putki/letku kierretään kiinni ja alemmassa on kuparinen yhde, johon se pikaliitin tökätään!!Jmax kirjoitti:Tuleeko uuden kennon mukana laatikonöljyputkien liittimet.Se alempi liitin on pikaliitin,ylempi on kartioliitin johon putki kierretään suoraan.Jamantilta kysyisin.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
On ne, tänään tulee 12 h täyteen... Tosin nyt jo rupeaa olemaan aivot tyhjät....Jmax kirjoitti:Pitkiä on nuo sinunkin päivät.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1