Viesti
Kirjoittaja PÄSSI » 07.10.2012. 10:11
No niin nyt tuli kerrankin tietokone dataa muodossa, Josta mullakin on kokemusta. ihan tuore malli vielä ( vm. -62 ). Valmistus kesti pitkään, vaikkakin lähti alkuun todennäköisesti pikaisesti ja vahingossa.
Ajotietokoneena tuo ihmeellisyys keksi kylläkin toimia jo paljon ennen kuin autonvalmistajien insinöörit oli edes unta nähneet sellaiseta, päivitetty sitä on pirusti, mutten oo sitä puheohjatuksi saanu modifoitua. Yksi suuntainen äänikortti siinä kyllä varmasti oli jo tehdasasennettuna.
Ihme kyllä nykyään Pässin mobiili ajotietokone on aina mukana maastossakin, ja erityisesti kytkeytyyneenä vielä super ohje nopeuteen.
Ajoohjeita tulee solkenaan. Kuten :
Noniin noniin. Mut mut mut noniin noniin stop.
stooooppp, noniiin kyl seee siitä, ei meeee, meneeee, meneee. stop stop stop näatkö sä tun puun , puuu puuuu , stop stop, pirusti puita, mitäs mä sanoin, hei mustikoita,kiviii kiviii, iso kivi. lehdet tippuu, liian isooo kiviii. Huomioipa vielä risteävän liikenteenkin : kato kato kato jänis jänis jänis
Peruutuskamera modukseen kytkeytyy automaattisesti; ja mulla ei oo mitään käsitystä mikä mittayksikkö on milloinkin käytössä: Sentti -tuuma -vaaksa -jalka -metri vai riisipuikko. Siis ihan varmasti internationaali.
Minun ehdoton suosikki on: Mitä #&%! sä tuohuat - mähän sanoin.....
Olen ehdottoman varma, ettei lantikan puolen miljoonan punnan autossa ole lähellekkään, ainakaan minulle yhtä täydellistä analysoivaa ajotietokonetta vielä vuosikymmeniin.
Monessa kerhon autossa, ollut jo apulaitteena, Kun pojilta on moinen jäänyt kotiin. En oo kuullu mitään palautetta: VIELÄ.
PÄSSI
Jeep Wrangler Sport Unlimited 2,8 diesel,
uusi toukokuussa 09