zj:n laatikosta
zj:n laatikosta
Kysytäänpäs josko jollain olisi tietoa tämmöisestä?Eli ajelin maantietä tuommoista 85-90km/h jolloin nykäisi muutaman kerran ehkä 5-6 kertaa.Tuntui vähän siltä kuin veto olisi katkennut sekunnin sadaosiksi.Ikäänkuin turbiinilukko olisi irroittanut.Eli tässä siis se sähköinen ylivaihde.Menikö oikein?Jatkoin vaan ajamista toimi ok muutaman kilsan ja teki sen 2-3 kertaa uudelleen.Loppumatkan(25km) toimi normaalisti.Tiedä liittyykö toisiinsa,mutta pari päivää sitten ajoin parkkiin ja odotin auto käynnissä hetken, ja kun piti taas lähteä liikkeelle ei auto reagoinut vaihdekepin siirtoon mitenkään.Piti sammuttaa auto jonka jälkeen pelas ok.Tulikohan tarpeeksi sekavasti kirjoitettua?
No varsinaisesti se ylivaihde ei oo sähköinen, muuten kuin että sähkösolenoidi avaa öljykanavan ja öljynpaine kytkee ylivaihteen päälle... Vois olla liian vähän öljyä laatikossa tai öljynkierto-ongelmaa...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ja ei tullut ensin tuo mieleen??ässämix kirjoitti:Pitääkin tarkistaa se öljymäärä pikemmin,kun on jonkin verran tiputtanut sitä.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1