Paljonko sulla on kansibudjetti?? Eiköhän se jotenkin sovi...Cynomya kirjoitti:Mitäs se kustantaa? epäilen että mahtuukohan mun budjettiin (poor mans stroker)
Jeep Wrangler YJ 4.0, lievä tuunaus: Turhautumista/Pähkäi...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Nokka, mikä nokka, ei kuutosen kannessa oo nokkaa...Cynomya kirjoitti:peruskannelle missä mukana venttiilit ja nokka ja venakoppa ym. "viritys" + työthän on sitten asia erikseen ja ne uskoakseni saan teetettyä tutuilla. kerros nyt mitä sä pyydät siitä kannesta? ja se on ehjä? kiero?
Kansi, joka on otettu -97 kuutosesta pois, paikoillaan venttiilit jousineen ja kiinnitysosineen (en ole siis avannut yhtään kiilaa), ei muuta, niin samoilla hinnoilla ollaan, Samille sitä myös tarjosin 100:lla eurolla, sulle myös 100:lla eurolla noudettuna, jos lähetetään, tulee normi toimitusmaksu lisäksi...
Kannen kieroudesta en osaa sanoa, oli koneessa muuta vikaa ja avattu kiristysjärjestys-käänteisenä, niinkuin kuuluukin...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Kuutoskone on työntötankokone!! Nokka-akseli on lohkossa!!Cynomya kirjoitti:jaa ei oo nokkaa kannes![]()
kyllä mä vielä jossain vaiheessa perehdyn tohon moottoriinnyt vain katellaan osia mitä löytyy reseptilistalta
mikäs arvio toimituskuluille?
Ihan normi rahti/toimituskulu, sama mitä meillä on nettikaupassa, eli Matkahullossa 20.00/lähetys ja Postitse (en kyllä laita, eivät ota noin painavaa) 25.00/lähetys... Jos jotain muuta tarviit, tulee samoilla rahdeilla, kun tilaat nettikaupasta ja laitat sitten lisätietoihin "kansi samaan pakettiin" -tiedon!! Muuten tulee pelkkä kansi...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-97:ssa ei oo enää paikkaa, PCM ottaa sen termarikotelon anturilta...Cynomya kirjoitti:Ja kansi lunastettu. Silmämääräisesti näytti että ei olis saanu vahinkoa kuljetuksessa. Odottaa että pääsee joskus talvella tutkimaan sitä sitten paremmin
Muistatko ulkoa oliko tuossa veden lämpömittarille paikkaa tossa kannessa?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Noniin. Aika kuluu ja vuodet vierii. Tämä turhautumisen kohde on nyt jatkanut matkaansa seuraavaan kotiin. Surutyö itsellä vielä käynnissä mutta uskoakseni hän pääsi hyvään kotiin. Lienee siis palstalainen ostanut ja nähtäväksi jää josko tästä vielä kuvia näemme 
Toivotan hyvää yhteistä taivalta teille molemmille
Tyhjän fiiliksen kanssa nytsitten että mitässitten..

Toivotan hyvää yhteistä taivalta teille molemmille

Tyhjän fiiliksen kanssa nytsitten että mitässitten..
Jeep XJ -92, 4.0, AW-4, BBS Performance
Ja ostaja ilmoittautuu! Eihän tuota ole vielä raaskinut talviteloille päästää, semminkin kun starttaa kylmänä huomattavasti dieseli-WJ:tä paremmin. Auto oli hankkimisen jälkeen 2 viikkoa ajamatta työkiireiden ja Barcelonan reissun vuoksi, mutta käyntiin hyrähti laakista!
Ens kesäksi tuolle tuskin tulee ihmehiä tapahtumaan, luultavasti ovien ja ikkunoitten tiivisteitä laittelen, moottorista pitänee termari vaihtaa (?).
Tulevaisuudessa alle tulee taakse kaupan mukana tullut dana44 ja välitykset vaihtuu tiheämpiin - tiukka arpominen 4.11 ja 4.56 välitysten välillä edessä. Samalla sitten lukot kondikseen.
Edellinen omistaja tartutti myös alustavan stroker-kuumeen, joten se sitten varmaan tulee joskus eteen kans. Aikaahan noille on, en nimittäin tästä nyt ihan heti luovu. Joten ymmärränpä myös edellisen isännän haikeudentäyteisen luopumisentuskan.
Jos/kun tuosta joskus konetta lähtee irrottelemaan, niin siinäpä on sitten varmaan hyvä sauma käydä runko ja kori läpi...
Laittelen varmaan kuvia sitä mukaa kun jotain tapahtuu.
Ens kesäksi tuolle tuskin tulee ihmehiä tapahtumaan, luultavasti ovien ja ikkunoitten tiivisteitä laittelen, moottorista pitänee termari vaihtaa (?).
Tulevaisuudessa alle tulee taakse kaupan mukana tullut dana44 ja välitykset vaihtuu tiheämpiin - tiukka arpominen 4.11 ja 4.56 välitysten välillä edessä. Samalla sitten lukot kondikseen.
Edellinen omistaja tartutti myös alustavan stroker-kuumeen, joten se sitten varmaan tulee joskus eteen kans. Aikaahan noille on, en nimittäin tästä nyt ihan heti luovu. Joten ymmärränpä myös edellisen isännän haikeudentäyteisen luopumisentuskan.
Jos/kun tuosta joskus konetta lähtee irrottelemaan, niin siinäpä on sitten varmaan hyvä sauma käydä runko ja kori läpi...

Laittelen varmaan kuvia sitä mukaa kun jotain tapahtuu.