Projektiin päivitystä ettei kuolleeksi luulla.
Suunnitelmat on muuttuneet adapterien hintapolitiikan vuoksi niin että volkkarin kone on mennyt myyntiin, ja siitä saaduilla rovoilla parannellaan vaikka alustaa.
Eli Plän B:
Koneeksi tulee jälkidieselöidyistä jeepeistä tuttu ja turvallinen mersun 2.5 litrainen turbodiesel
Mutta jottei jännitys häviäisi luotettavasti toimivan tehtaalta tehokkaan moniventtiili tekniikan kanssa olen hankkinut omaani tuntemattoman määrän kilometrejä ja hellää huoltoa kokeneen om602 koneen vaparina teitenkin
Siihen sitten leivotaan rellulainen orkkisturbo kylkeen, (mittaan vielä kuitenki onko se liian pieni, luulisin että se siinä passais olemaan jos pakopuoli pystyy hengittämään kohtuudella, herääpä aikasin edes) vaihdetaan tarvittava määrä laakereita, tiivisteitä ynnä muuta pikkuhilua ja katotaan mille se alkaa.
Laatikon ja koneen yhteen naittaminen suoritetaan leikkaamalla sekä jeepin että merssun kytkin koteloista sopivan mittaiset pätkä ja hitsaamalla ne yhteen.
Kytkinlevy sopiikin sitten suoraan tästä jeepin lehtolapsesta voimaahikoavan (se mitään öljyä vuoda) tähtitiisselin asetelmaan ja vauhtikseen.
Tähän vaikuttanee että kummassakin tuotteessa lukee sach

Joten kiitos kiroamilleni laskutikkumiehille tästä.
Moottoreitten kanssa enemmänkin turanneet voivatkin todeta tästä reseptistä ettei hyvä heilu.
Paineita ei hirveesti oteta: 1bar on jo kovasti eikä tehotkaan karkaa vallattomiksi vakiopumpulla.