
Ensimmäisenä operaationa oli koukun laitto. Moparin rauta johon koukku 8 tuuman dropilla US partsilta. Puskurin irroituksessa meni hetki kun noita muovipidikkeitä oli melko monta ja sai varoa ettei hajoita mitään.

Sähköjen kanssa menikin sitten joku tunti kun peräkonttia sai toiselta puolen purkaa jonkin verran sekä tehdä johdoille läpivienti.

Ihan hyvähän siitä tuli. Tuo puskurin leikkaus ja peitelistan laitto oli tosiaan melko nysväystä. Olisivat voineet laittaa suoraan valmiin sabluunan matkaan mutta olisi vissiin siten liian helppoa


Panssareita varten pitikin sitten vaihtaa tankin panssari jotta jakolaatikon palan saa paikoilleen ja samalla tankin ruostekäsittely. Muovitankkeja on autoissa ollut varmaan 15 vuotta että eikö tuohonkin olisi voinut laittaa semmosen suoraan tehtaalla


Etupäähän koy sheriffin panssarit keulasta jakovaihteistolle asti. Parempiakin saa mutta nuo eivät olleet pahan hintaiset ja materiaali on riittävän vahvaa.
