VM 2.5td ongelmia
VM 2.5td ongelmia
Ongelmat alkoi eilen. Noin 100km/h vauhtia ja tuntu nykäsy/ rykäsy ja alkoi kuulua naputus ja ravistusta. Ja vedot hävisi alakierroksilta.. Ajoin tuon jälkeen noin 60 kilsaa rauhallisesti, sillä alakierroksilla ei ollut vetoja yhtään.
Eilen sitä ihmettelyn eikä mitään ulkoista näkynyt. Nyt töin sen ajamalla kotiin ja tallissa huomasin, että yksi venttiilikopan kiinnikepultti puuttuu ja öljyä roiskunut.
Venttiilikoppa irti ja 4. Pyryn päältä löytyi se venttiili keinoja kettu irtonaisena. Pultit juuresta poikki.
Kone on ollut reilu viikon Hiukka huono lähteen käyntiin.
Kysymys kuuluu: kaivanko poikkinaiset pultit pois ja uudet tilalle. Vai pitäisikö jotain muutakin tehdä? Työntötangot oli silmämääräisesti tarkasteltuna suorat.
Mikäköhän tuon rikkoutumisen on aiheuttanut?
Eilen sitä ihmettelyn eikä mitään ulkoista näkynyt. Nyt töin sen ajamalla kotiin ja tallissa huomasin, että yksi venttiilikopan kiinnikepultti puuttuu ja öljyä roiskunut.
Venttiilikoppa irti ja 4. Pyryn päältä löytyi se venttiili keinoja kettu irtonaisena. Pultit juuresta poikki.
Kone on ollut reilu viikon Hiukka huono lähteen käyntiin.
Kysymys kuuluu: kaivanko poikkinaiset pultit pois ja uudet tilalle. Vai pitäisikö jotain muutakin tehdä? Työntötangot oli silmämääräisesti tarkasteltuna suorat.
Mikäköhän tuon rikkoutumisen on aiheuttanut?
Grand cherokee -03 2.7crd limited
Siis keinun studit poikki?? Eikä esim nousseet kierteiden kanssa ylös?? Näyttääkö orkkis studeilta, kun a. mikä tahansa stud-aine ei kestä, b. tyyppivikana tulee studit ylös kansista kierteiden kanssa ja helicoilit ei sitten kestä, joutuu vaihtamaan kannet (just kaksi kuukautta sitten vaihdoin yhdet kannet, kun olivat kokeilleet, vaikka kerroin että ei kestä, kun noutivat uudet VM:n studit)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
No tuleehan se, mutta ottaisin kyllä pelkän koneen ylös!! On melko epätasapainoinen paketti nostaa koko pakettina...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ei mitään mielikuvaa, onko koneen puolella pultteja... Uudemmissa CRD-koneissa on, just otin kuukausi sitten JK-Wranglerista 2.8CRD:n takaa automaatin pois ja siellä oli useampi ruuvi moottorin puolelta!!Jouni_S kirjoitti:Onko koneen puolella laatikon kiinnitys pultteja? Muuten olisi laatikot lattialla , mutta ne kaksi ylintä torx-kantasta jäi viä paikoilleen. Huomenna ostaan oikeanlainen hylsysarja.
Mitään erikoista huomioitavaa laatikkojen irrotuksessa?
Ne yläruuvit vaatii E-hylsyn, kokoa en osaa sanoa!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1