zj grandcherokee lämppärin säätö/ilmastointi
Kompuralle tulee siis yksi johto. Jos ymmärsin oikein sen toinen pää pitäis olla se painekytkimen toinen nasta. Väri johdossa kuitenkin muuttuu matkalla. Eikä painekytkimen liittimen ja kompuran välillä kulje jatkuvuusmittaus, olisiko se poikki. Värin vaihtuminen viittaisi että jossain välillä on liitos. Vai ymmärsinkö ihan väärin ton toiminnan.
Siinä on liitin jossain kohtaa sen kompuran vieressä, ota se irti ja kompuran kytkimelle menevään liittimeen syötät suoraan akusta +:aa, pitäis naksahtaa...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Seurasin painekytkimeltä lähteväää johtoa ja se menee kompuran ja kennon välisessä putkessa olevaan anturiin. Se väli on ehjä. Anturilta eteenpäin lähtevän johdon pää on vielä arvoitus, väri ei ole vielä sama kun kompuran liittimessä. Mutta se hyppylanka konsti ei kytke kompuraa jos siitä toisesta anturista ei mene sähkö läpi. Mikähän anturi on kyseessä?
Taitaa olla yläpainekatkaisija, kun paineet nousee korkeapainepuolella tarpeeksi se kytkin sammuttaa kompuran, kunnes paine on taas alhaalla ja kompura käynnistyy. Jos siellä ei ole painetta, kyllä sen kytkimen pitäis olla kytketyssä tilassa, mutta laita nyt sitten siihenkin hyppylanka...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Elikä se ylipaineanturin toinen johto on maassa. Siis kun matalapaineanturista menee jännite läpi se menee ylipaineanturille ja kun siitä menee läpi maadottuu.?
Vähän huono tuo mun kytkentäkaavio mutta se kertoisi että kompuran kytkimen syöttö tulisi jostain controlboxista.
Voihan olla vielä että se kompuran kytkimen rele on rikki. Se on kaiketi vaihtava rele?5 napaa ja 87 ja 87a 85 86 ja 30 navat.
Vähän huono tuo mun kytkentäkaavio mutta se kertoisi että kompuran kytkimen syöttö tulisi jostain controlboxista.
Voihan olla vielä että se kompuran kytkimen rele on rikki. Se on kaiketi vaihtava rele?5 napaa ja 87 ja 87a 85 86 ja 30 navat.
Nyt en osaa ilman sähkökaaviota sanoa mitään, mun mielestä ei pitäis olla maissa kumpikaan painekytkimistä. Ne kun on on-off tyyppisiä, ja haistelevat vain painetta, kun liikaa painetta kompura sammuu, kun liian vähän painetta, kompura sammuu.Taisto kirjoitti:Elikä se ylipaineanturin toinen johto on maassa. Siis kun matalapaineanturista menee jännite läpi se menee ylipaineanturille ja kun siitä menee läpi maadottuu.?
Vähän huono tuo mun kytkentäkaavio mutta se kertoisi että kompuran kytkimen syöttö tulisi jostain controlboxista.
Voihan olla vielä että se kompuran kytkimen rele on rikki. Se on kaiketi vaihtava rele?5 napaa ja 87 ja 87a 85 86 ja 30 navat.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Käynnistymättömyyden syyksi paljastui järjestelmän tyhjyys. Kylmäaineet puuttui. Arvoitukseksi jäänee miksi ei hyppylangalla lähtenyt käyntiin niinkuin youtubessa.
Alipainetestissä vuotoja ei havaittu,ehkä tyhjyyskin johtuunee siitä että järjestelmää tuskin on koskaan huollettu. Niinhän niissä joskus tuppaa käymään.
Alipainetestissä vuotoja ei havaittu,ehkä tyhjyyskin johtuunee siitä että järjestelmää tuskin on koskaan huollettu. Niinhän niissä joskus tuppaa käymään.
Hyvä kun vika selvisi.
-Seuraile kuitenkin pysyykö freonit sisällä....Taisto kirjoitti:Käynnistymättömyyden syyksi paljastui järjestelmän tyhjyys. Kylmäaineet puuttui. Arvoitukseksi jäänee miksi ei hyppylangalla lähtenyt käyntiin niinkuin youtubessa.
Alipainetestissä vuotoja ei havaittu,ehkä tyhjyyskin johtuunee siitä että järjestelmää tuskin on koskaan huollettu. Niinhän niissä joskus tuppaa käymään.

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
R134a- järjestelmästä voi kadota vuodessa jopa 20% aineista vaikkei se varsinaisesti vuoda. Varsinkin jos aineet on olleet vähissä jolloin voitelu huonoa, niin äkkiä voi alkaa ainakin tiivisteet vuotamaan, ja jopa letkutkin.
Minulla on jossain piilevä vuoto, vaikka korkeapaineisella typpitestillä ei mitään vuotoa ole löytynyt, eikä alipaineellakaan. Väriaineita ei näy missään (tosin HVAC- boksin sisälle en ole päässyt kurkkimaan).
Minulla on jossain piilevä vuoto, vaikka korkeapaineisella typpitestillä ei mitään vuotoa ole löytynyt, eikä alipaineellakaan. Väriaineita ei näy missään (tosin HVAC- boksin sisälle en ole päässyt kurkkimaan).
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Tuosta uusi: http://www.jamant.fi/lauhdutinkenno-oa1 ... -4041.html , yksi varastossa!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1