Iltaa kaikille,
tässä "ehkä yx toinen FSJ" alias MikkoS, jonka matkanjärjestäjä oli lisännyt osallistujien joukkoon. Olen innolla seurannut tätä retken valmistelua, ja omassa epävarmuudessani silti tehnyt kaikenlaisia pieniä järjestelyjä, jos vaikka pääsisin teidän mukaan. Haasteena on tuo lähtöpäivä keskiviikko, jolloin ei vain voi olla pois töistä, ja osa torstaistakin pitäisi näillä näkymin olla paikalla. No, turhaan minä teitä tällä vaivaan.
Väline on on siis 1979 Cherokee, joka on ruma ja pelkistetty, mutta on sitä nyt muutama kuukausi yritetty "tuunata", jotta uskaltaisi lähteä rikkomaan paikat, niin että sitten syksyllä olisi korjausten jälkeen entistä ehompi ajokki käsissä vielä pidemmälle taipaleelle Itä-Karjalassa (tämä ei ole poliittinen kannanotto !). 8-10 hengen laavuteltta pohjakankaalla ja kaminalla löytyy, vararengas toivottavasti ja jerrykannut (40 ltr yhteensä). Apukuskia ei ole, mutta LA löytyy, kun saan kytkettyä vielä virrat ja antennin, niin sitten ei tule ihan höperöksi ja puhuttua vaan itsekseen.
Nyt pitäisi vaan saada ymmärrys, että miten kovaa ja kuinka pitkälle minun pitäisi ajaa, jotta tavoittaisin teidät ennen paluuta Vaalimaalle

. Enimmäisnopeus tuolla vehkeellä on n. 80 km/t, siinä vauhdissa hampaat pysyvät vielä leuassa eikä tinnutusta esiinny ajon jälkeen.
Eli, onko jossain tietoa, missä yövytte kunakin iltana, jotta voisin suunnitella "takaa-ajoa" ? Kiitos kärsivällisyydestänne.
-mikko s