Pääsiäinen Äänisellä
Re: Pääsiäinen Äänisellä
Omissa koordinaattikäännöksissäni päädyin kyllä 'osoitteeseen' http://goo.gl/maps/1cG4b joka on ~3 kilsaa tosta sun paikasta suuntaan 170 astetta
Noissa mun kääntämissä koordinaateissa OpenStreetMapissa on myös noi tietkin mitä tossa sun kuvakaappauksessa on.
Noissa mun kääntämissä koordinaateissa OpenStreetMapissa on myös noi tietkin mitä tossa sun kuvakaappauksessa on.
Niva, Läjä ja muita vehkeitä @ http://wonk.sytes.net/76s/
Samalla tontillaKrisse kirjoitti:Omissa koordinaattikäännöksissäni päädyin kyllä 'osoitteeseen' http://goo.gl/maps/1cG4b joka on ~3 kilsaa tosta sun paikasta suuntaan 170 astetta

Selkis !.
-jari-
-jari-
Tähtään kolmisleiriin pe ja la väliseksi yöksi. Näillänäkymin taidan tulla laatokan pohjoispuolelta. Pitää kysellä sit lähempänä mistäpäin teidät voisi löytää.
Leiri 3- vois olla jotakuinkin täällä 61º04.923'N 035º38.217'EJuKu kirjoitti:Tähtään kolmisleiriin pe ja la väliseksi yöksi. Näillänäkymin taidan tulla laatokan pohjoispuolelta. Pitää kysellä sit lähempänä mistäpäin teidät voisi löytää.
https://goo.gl/maps/A6K7s
Hyvä paikka Äänisen rantasaunalle !. Pitänee hakea kaupasta löylykauha ja sinkkiämpäri. "Lauteet" rakennetaan paikanpäällä. Rankellahan on vissiin moottorisaha mukana ?.
Jari
Jari
Arvioitu saapuminen äänisen rannan 3. Leiriin klo 23-24 välillä
Pitkä ajomatka Äänisen rantaan, mutta Afrikassa tuli varmaankin harjoiteltua 

Pidetään sauna lämpöisenäJuKu kirjoitti:Arvioitu saapuminen äänisen rannan 3. Leiriin klo 23-24 välillä

Google maps mukaan 850km. Taisi olla pisin siirtymä meillä vähän reilu 1000km. Ei kai tuo venäjä afrikkaa pahempi voi ollaJariJ kirjoitti:Pitkä ajomatka Äänisen rantaan, mutta Afrikassa tuli varmaankin harjoiteltua

-
Koita Juku ajaa vähän kovempaa tai kyljykset jäähtyy, se on nimittäin Pitkä-Perjantai tuo päivä!
MH
Jaaha, edellinen viesti vissiin hukkui bittiavaruuteen.JariJ kirjoitti:Hyvä paikka Äänisen rantasaunalle !. Pitänee hakea kaupasta löylykauha ja sinkkiämpäri. "Lauteet" rakennetaan paikanpäällä. Rankellahan on vissiin moottorisaha mukana ?.
Jari
Msaha tankattuja melkeen uudella teräketjulla(varaketju mukana) pakataan kyytiin.
Eihän noi nopeusrajoitukset ole Jukua ennenkään paljon ahdistaneet (sataakolmeakymppiä Kantalahteen).
Syödään sitten kyljykset ja mun hyvin hautuneet nyytit vaikka seuraavana iltana?
TEMÄHIK
-
No mutta, sittenhän ne on sata varmasti hautuneet ja kyljykset kypsät?ranke kirjoitti:
Syödään sitten kyljykset ja mun hyvin hautuneet nyytit vaikka seuraavana iltana?
TEMÄHIK
Vaan voidaan sitä päivällä siirtää, siellä ne kyljykset hyvässä sovussa keskenään lilluu mausteseoksessa jossain Jeepulan katalysaattorin yläpuolella kylmäkaapissa mikä yrittää taistella väkisin lattiasta hohkavaa kuumuutta vastaan eikä kylmäketju edes katkea (kun sitä ei ole), eihän niillä ressukoilla ole edes aavistusta milloin heidät paistetaan!
MH
-
Katselin huomista ostoslistaani ja heräsi kysymys : Ranke, otatko sinä minttuhyytelön matkaan vai minä? Sitä pitää olla lampaan kanssa (ja nyt en tarkoita ainakaan Minttu Mustakalliota hyytelömäisessä olotilassa...).
MH
Tarkoitatko kenties minttupullon jälkeistä hyytelömäistä olotilaamikkotapani kirjoitti:Katselin huomista ostoslistaani ja heräsi kysymys : Ranke, otatko sinä minttuhyytelön matkaan vai minä? Sitä pitää olla lampaan kanssa (ja nyt en tarkoita ainakaan Minttu Mustakalliota hyytelömäisessä olotilassa...).