Minulla oli itsellä XJ:ssä järeät kiinnikkeet sekä etu- että takapuskureille, etupuskurin "siivet" tuli aisojen ulkopuolella sinne taaimmaisiin isoihin reikiin asti, kaikista puskurin vanhoista kiinnikkeistä + simpukan alta; lisäksi oli vielä vahvikepala puskurin kiinnikkeistä aisoja kiinnipitävään peltilirpakkeeseen estämään eturungon kiertymistä ristijoustoissa. Oli myös palkkihelmat. Takapuskurin kiinnikkeet tuli reilusti koripalkkien sisälle ja muistaakseni 3 vai 4 pultilla kiinni per palkki, ja lisäksi vielä takapuskurin alkuperäisiin kiinnikkeisiin (4kpl. per puoli). Silti niitä repeämiä ja murtumia oli, ja yllättävän paljon..
Googleta tuo mainitsemani "xj frame stiffeners" ja "xj front frame stiffeners", niin saat paremmin ideaa mitä tarkoitan. Jos teet jostain 3mm:n levystä, niin vahvistaa koko koripalkkeja & etuaisoja merkittävästi, lisää korin kiertojäykkyyttä, mutta ei lisää kuitenkaan painoa ihan älyttömästi. Itselle on tulossa Grand Cherokeehen vastaavat, ja se on sentään pääosin käyttöauto

Jo palkkihelmat + muutamat muut etu- ja takapään hitsatut vahvikkeet vähensi nitinöitä ja natinoita metsässä oleellisesti, ja ZJ on huomattavasti noita vanhempia XJ:tä kierojäykempi koriltaan.
Homma ei olisi tässä vaiheessa kovin paha toteuttaa, v*tuttaa sitten siinä vaiheessa, kun niitä repeämiä alkaa löytyä.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä