Nonii..
Autoa ylös tunkilla ja pukkia alle. 20-30cm riitti ja sitten oli tilaa vääntää pulttia auki.
T55 torx ja pultti oli tiukassa, mutta WD40 ja nitkuttelua kinni, auki, kiinni niin lopulta se lähti.
Korinpuoli lähti irti suosiolla.
Sitten oli seuraava ongelma nimittäin puslien irroitus. Yritin kaikkea ja ei edes luvannut että lähtisi
Puslat muuten näytti todella hyvältä, mutta ruuvipenkkitestissä huomasi heti että kumi on väsähtänyt ja puslat on löysät.
Ruuvinreiät oli ok korin ja akselinpuolella.
Kahvia piti hörppiä ja vähän tuumailla..
Porakoneella kumi reikiä täyteen -> ruuvimeisselillä kammeta kumi palasiksi.
Ulompi holkki istui silti tiukassa.. ei edes vääntämällä lähde, vaikka puoliksi oli jo rutussa.
Rautasahalla varovasti kaksi viiltoa ja viiltojen väli irti vasaralla/meisselillä naputtelemalla -> holkki lähti irti.
Ekaan meni 1,5h toiseeen 17min
Uudet puslat paikoilleen ja tanko takaisin auton alle + uudet 12mm pultit.
Perän muljuaminen väheni taas todella paljon, vaikka isoimmissa montuissa se tuntuu edelleen hieman muljahtavan.
Ei kuitenkaan edelliseen verrattuna häiritse, ainakaan vielä.
Rojektiin taisi palaa 5h ja haastavin oli se akselinpuolen pultti + puslien irroitus.
Ainut käypänen räikkäkin hajosi, joten piti tehdä siitä hitsaamalla kiintoavain..
