Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
-
maze
- Viestit: 14
- Liittynyt: 18.05.2008. 22:20
- Paikkakunta: sodankylä
Viesti
Kirjoittaja maze » 31.05.2009. 20:59
Paljon pitäisi olla painetta ruisku linjastossa?
Kuuluuko paineiden tipahtaa pumpun sammuttua vai jäädä "perus" paineet?
niin ja, minkälaisen kuvion ruiskusuuttimen pitäisi tehdä (eli pisteenä vai jonkin näköisenä sumuna)
cherokee 4.0 89
-
Jorma
- Viestit: 389
- Liittynyt: 26.10.2008. 9:42
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Jorma » 31.05.2009. 21:45
viewtopic.php?t=486
Olisiko tästä apua? En muista mistä vuosimallista nuo lähtee koska itsellä on -90 ja katsoin vain että ne koskee sitä.
Linjaan pitäisi siis jäädä paine kun kone sammuu.
XJ--4.0 Renix--AW4--NP242
-
maze
- Viestit: 14
- Liittynyt: 18.05.2008. 22:20
- Paikkakunta: sodankylä
Viesti
Kirjoittaja maze » 02.06.2009. 21:41
Ilmeisesti paineensäädin on rikki, kun paineet tipahtaa heti kun bensa pumppu sammuu.
425000km näkyy olevan mittarissa niin ei ihme ole, jos jotain vikoja ilmaantuu.
-
Jorma
- Viestit: 389
- Liittynyt: 26.10.2008. 9:42
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Jorma » 04.06.2009. 22:48
Paineet voi kyllä karata sieltä pumpun päästäkin. Saat sen selville nipistämällä painesäätimen jälkeen olevan paluuletkun kiinni ennenkuin sammutat. Jos paineet edelleen karkaavat, tekevät ne sen pumpun kautta. Ellei karkaa niin silloin itse säädin todellakin lienee rikki.
XJ--4.0 Renix--AW4--NP242
-
maze
- Viestit: 14
- Liittynyt: 18.05.2008. 22:20
- Paikkakunta: sodankylä
Viesti
Kirjoittaja maze » 05.06.2009. 11:20
Juu tarkistin että ei vuoda pumpun päästä
Tosin otin letkun irti tuosta ennen ruiskulinjastoa ja käytin virtoja päällä (esipumpaus) eikä paineet tippuneet.
Pitää varmaan vielä tarkistaa että ei ruiskut vuoda