
Autossa paikollaan ollu termari avautui alle 80 asteessa ja pysyi auki 73 asteiseksi. Eli melko selvää että termari viallinen.
Uusi termari paikolleen ja lämmöt 90-100 välissä ja pakkasta -30.
Lämpenee sisältäkin ok.
OK, noinhan se menee jos homma tehdään korjaamossa. Siellä ei voi jäädä näpertelemään vanhojen osien kanssa ettei asiakkaan lasku kasva kohtuuttoman suureksi. Tämä taas on harrastustoimintaa. Silloin kun tekee hommaa itselle, näkökulma siihen tekemiseen on vähän erilainen. Ainakin mulla on, kun ei tarvi laskea montako tuntia mihinkin työhön palaa aikaa.Machist kirjoitti:Yleensä mulle on sanottu että termari kannattaa vaihtaa kun tekee vesipumppu yms remonttia, kun se ei ole kallis ja helppo vaihtaa kun muut hilut on irti. Siksi sen kesälä vaihdoin kun laitoin uuden syylärin.