Sama sulla, lukee: Euro Stage 4 Emission Vehicle ja tarkoittaa että loukku pitäis olla...Jooseppi kirjoitti:Mulla kans 07 ilman dpf:ää
Lisää huomenna...
Ainiin, molemmat on tuon mukaan orkkis Suomi-autoja...
Sama sulla, lukee: Euro Stage 4 Emission Vehicle ja tarkoittaa että loukku pitäis olla...Jooseppi kirjoitti:Mulla kans 07 ilman dpf:ää
Rekisteriotteella on kohta: "Pakokaasun puhdistuslaitteet". Se kohta on täysin ilman merkintöjä.Care kirjoitti:Muistelen, että OM642 pystyy täyttämään Euro 4 -vaatimukset ilman DPF:ääkin, ja että näin se on WH:ssa toteutettukin. Sama Euro 4 pitäisi löytyä myös vuosimallista 2005.
Jaa, no miksi muissa on, jos ei sitä vaadita?? Meidän Commanderissakin on ja sama päästönormistiikka sitä koskee...Care kirjoitti:Muistelen, että OM642 pystyy täyttämään Euro 4 -vaatimukset ilman DPF:ääkin, ja että näin se on WH:ssa toteutettukin. Sama Euro 4 pitäisi löytyä myös vuosimallista 2005.
En minä tiedä, mutta käsittääkseni samaa ihmeellisyyttä on myös Mersun mallistossa. 300C:ssä on ja Commanderissa on, mutta Grand Cherokeessa ei. Jopa Wikipedia mainitsee asiasta, vaikkei se tietenkään mikään luotettava lähde ole. Jos olet nähnyt WH:n dpf:llä, niin kyllä minä uskon, että sellaisiakin on olemassa. Tällaista ei vain ole tullut itselleni vielä vastaan.JAMANT kirjoitti:Care kirjoitti:Jaa, no miksi muissa on, jos ei sitä vaadita?? Meidän Commanderissakin on ja sama päästönormistiikka sitä koskee.
On niitä, taitaa mulla olla sisällä olevassakin sellainen, täytyykin huomenna kumartua alle ja tarkistaa, se on muistaakseni myös 2007 -mallinen...Care kirjoitti:En minä tiedä, mutta käsittääkseni samaa ihmeellisyyttä on myös Mersun mallistossa. 300C:ssä on ja Commanderissa on, mutta Grand Cherokeessa ei. Jopa Wikipedia mainitsee asiasta, vaikkei se tietenkään mikään luotettava lähde ole. Jos olet nähnyt WH:n dpf:llä, niin kyllä minä uskon, että sellaisiakin on olemassa. Tällaista ei vain ole tullut itselleni vielä vastaan.JAMANT kirjoitti:Care kirjoitti:Jaa, no miksi muissa on, jos ei sitä vaadita?? Meidän Commanderissakin on ja sama päästönormistiikka sitä koskee.
Emmää vaan tuohon usko... oisko muka noin monesta poistettu.... lukeekos niillä joilla on dpf mitään rekisteriotteella?JAMANT kirjoitti:Joopa joo, maahantuonti ilmoitti että 2007 se on ainakin tyyppihyväksytty DPF:llä (siltä vuodelta on mallin tyyppihyväksyntä olemassa) ja silloin se on täällä pakollinen. Jos PDF puuttuu, niin saattaa tulla joskus sitten laitettavaksi jos katsatusmies huomaa ja se on sitten kallis paukku!! 2006 malleihin eivät ottaneet kantaa, mun mielestä se pitää olla myös 2006 malleissa, mutta mikäs minä olen siitä määräämään... 2005 malleissa ei tartte olla...
Piti eilen tarkistaa tuosta meidän Commanderista, mutten kerenny. Tarttee tänään katsoa.28CRDKJ kirjoitti:
lukeekos niillä joilla on dpf mitään rekisteriotteella?
Onko tuo teksti siis tulostettu, vai otteeseen esipainettu vihreällä, kun ei Commanderissa ollu tommoista tekstiä koko otteella missään?28CRDKJ kirjoitti: Rekisteriotteella on kohta: "Pakokaasun puhdistuslaitteet". Se kohta on täysin ilman merkintöjä.
Tuo on tuloste Trafin ajoneuvon teknisistä tiedoista.JAMANT kirjoitti:Onko tuo teksti siis tulostettu, vai otteeseen esipainettu vihreällä, kun ei Commanderissa ollu tommoista tekstiä koko otteella missään?28CRDKJ kirjoitti: Rekisteriotteella on kohta: "Pakokaasun puhdistuslaitteet". Se kohta on täysin ilman merkintöjä.
Tuohan siis tarkoittaa periaatteessa, että ajoneuvossa on pakokaasun puhdistuslaitteet...