SOA Wagoneeriin

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
Avatar
hentpe
Viestit: 180
Liittynyt: 31.03.2008. 14:43
Paikkakunta: Mynämäki
CONTACT:

SOA Wagoneeriin

Viesti Kirjoittaja hentpe » 05.08.2009. 23:45

Tuolla Forssassa kattelin jo vähän mallia siitä diesel Wagosta. Askarruttamaan jäi lähinnä casterkulman muutos. Eli onko jotain valmista astemäärää mitä noita akselin päitä pitäisi kääntää, et casterin sais kohdalleen. Nyt kun toi etupää on korotettu vain jousten ja pidempien riippujen kanssa, niin autohan ei mene metriäkään suoraan koska ohjaus ei keskitä kunnolla.

Pähkäilin myös sitä, että jos akselin alkuperäinen asennus asento on nolla ja sitä kierretään niin että pinionin puoli nousee ylemmäs esim. x astetta, niin päitä pitäisi kiertää päinvastaiseen suuntaan yhtä paljon, jotta alkuperäinen asetus säilyy. Olenko ajatellut oikein???
HePe
Willys Jeep Cj3B ´54 ja Willys MBT traileri
Jeep Cherokee 5d 258+4v ´80
Varaosina: 2x75 Chero S 3d, 79 Chero, 78 Wago
Varaosia myös käyttis Fordeihin myytävänä