Uusi anturi vaihdettu ja vikakoodit nollattu, sekä tuo maadoituskaapeli niin ei tule enää vikailmoitusta.
Siis tuo kuvan mukaisen Intake air pressure/boost pressure sensor.
Mutta mutta... mitähän se aiheuttaisi jos sitä EI olisi vaihtanut?
En nääs huomannut mitään eroa ajossa.
Jeep KJ 2.8 CRD p0010
-
- Viestit: 188
- Liittynyt: 26.04.2013. 10:30
- Paikkakunta: Keski-Suomi
-
- Viestit: 188
- Liittynyt: 26.04.2013. 10:30
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Jeep KJ 2.8 CRD p0010
Itse itselleni vastaten, tässä oli loppupeleissä vikana paskainen anturi.
Sen sai putsaamalla kuntoon! Nääs tuo vika kiukutteli melko kauan ja uusi anturi oli suht kallis (en ostanut)
Sen sai putsaamalla kuntoon! Nääs tuo vika kiukutteli melko kauan ja uusi anturi oli suht kallis (en ostanut)