Hitain kiihdytyksistä oli 4,6s ja nopein 3,9 sekuntia. Ihan tarpeeksi nopeasti tuo kiihtyy

Täysin normaalilta näyttää, tuon verran esim. on omassakin autossa niin etu- kuin takaperässä joissa on uudet välitykset, ja jakolaatikko on totaalisesti korjattu sisältä.GeneralJ kirjoitti:Onkos tämä normaalia ja jos ei, niin mikäs tuossa on vikana? Kuvattaessa vaihde oli P-asennossa ja laatikko 4HI -asennossa. Välystä on ainoastaan käännettäessä, ei siis mihinkään muuhun suuntaan.
VIDEO: WJ driveshaft play
Mielenkiinnolla odotan mitä kivaa löysit, erityisesti niiden uppoasennettavien ledien osalta. Ajoittain yrittänyt itsekin vilkuilla jotain sopivaa apuvaloa tavaratilaan ym. mutta vielä ei ole tullut mitään passelia vastaan.GeneralJ kirjoitti:Äsken tuli käytyä paikalliset työvaloja, kytkimiä ja uppoasennettavia ledivaloja myyvät liikkeet läpi, joten eiköhän tämä projekti tästä vähitellen etene
Nyt pitää tulkata. Mikä on spoorien tulppa? Yhdistän spoorin enduropyöräilyynJAMANT kirjoitti:Kuuluu olla reikä ja ei vuoda stefa, sulla vuotaa se kardaanin etu-yoke sieltä sisältä, spoorien tulppa vuotaa...
Kardaani liittyy jakolaatikkoon spooreilla, eli kardaani irtoaa jakolaatikosta ihan vetämällä. Ne spoorit (engl. spline) on vedetty sinne putkeen ja jotta ei olis avoin pää, sinne spoorien ristikon puoleiseen päähän on prässätty pakkaspropun näköinen tulppa ja nyt se sulta joko puuttuu tai vuotaa jostain syystä...GeneralJ kirjoitti:Nyt pitää tulkata. Mikä on spoorien tulppa? Yhdistän spoorin enduropyöräilyynJAMANT kirjoitti:Kuuluu olla reikä ja ei vuoda stefa, sulla vuotaa se kardaanin etu-yoke sieltä sisältä, spoorien tulppa vuotaa...
Boori, eiks se oo joku kemikaali? Nimivirheitä on paljon, kuten se yleiskielessä käytössä oleva automaatin öljynLAUHDUTIN, ei semmoista oo olemassakaanpiippu kirjoitti:rakkaalla lapsella on tosiaan monta nimeä, mutta virallisin lienee ura-akseli ja useimmin puhekielessä kuulee Booriakseliksi kutsuttavan, mutta tosiaan kaikki versiot vapaasti käytössä, kunhan asia tulee ymmäretyksi