Puskuri näyttää hyvältä, päätyihin vielä kolmion muotoiset ilmanohjaimet...

Ps. Mihin lemppasit vanhan karjaraudan?
Tää on niin hyvin eristetty auto et välil luulee hypridix ku ei kapiiniin kuulu tuttua mörinäärane58 kirjoitti:Mahtavaa! Tuo pakoputki toistaa varmaan V8 sulosävelmät hyvin!![]()
Puskuri näyttää hyvältä, päätyihin vielä kolmion muotoiset ilmanohjaimet...![]()
Ps. Mihin lemppasit vanhan karjaraudan?
Mulla on tuollainen jykevä/tukeva, Jarno teki kunnollisen puskimen!JAMANT kirjoitti:Ranelle ei tartte paljoa mainostaa, se ostaa sen sulta![]()
Siisti rauta tuo. Eiköhän tuo oma rauta tänne foorumille ilmesty myyntiin kun saan hinnan mietittyä. Voi olla että tulee muutakin myyntiin (17" huulialuvanteet ylimääräisenä) Pitää ruveta kasaamaan budjettia jos saisi bushwacker levikkeet hommattuarane58 kirjoitti:Mulla on tuollainen jykevä/tukeva, Jarno teki kunnollisen puskimen!JAMANT kirjoitti:Ranelle ei tartte paljoa mainostaa, se ostaa sen sulta![]()
![]()
-Naapuri Markon ZJ kuulemma kaipaisi halpaa helposti kiinnitettävää rautaa...
Otat sen koko apulaitetelineen irti ja jätät niin ilmastoinnin kompuran kuin laturin telineeseen kiinni. Kompuran tukirauta pitää muistaa irrottaa kompuran ja imusarjan välistä.nikked kirjoitti:Bypass-letku vai mikä lienee suomeksi ,sumuttaa huolella nestettä nyt. Eli se letkun tynkä mikä lähtee pumpusta ylöspäin. Ilmeisesti "ei paha" vaihtaa kun purkaa vaan ac-kompuran ,öljytikun, ohjaustehostimen ja monta muuta edestä pois että jotain pultteja saa irti. Näin ainaki jenkki foorumit neuvovat. Kyllä tämä "harrastaminen" on mukavata puuhaa
Sulla on kosteutta ja likaa lämppärikotelossa -> ilman ilmastointia menee huuruun kun ei kuivata sisäilmaa. Minulla näytti '98 Jeepin kennot tältä, ja samaa töhnää oli kotelon pohjalla.. ihme kyllä kondessivesi- valumavesiputki ei ollut tukossa.Ilmastointi päällä pääsee huurteista eroon mutta ilman sitä nii huurretta kertyy ikkunoihi ??
Näin täytyy toimia. Soitan tänään "paikalliseen" ja kysyn tuota letkun pätkää ja termostaatti hässäköitä. Tuskin mistään mätänetistä kumminkaan kovin sopivaa letkua löytää.Otat sen koko apulaitetelineen irti ja jätät niin ilmastoinnin kompuran kuin laturin telineeseen kiinni. Kompuran tukirauta pitää muistaa irrottaa kompuran ja imusarjan välistä.
Hihna irti, ohjaustehostimen pumppu pitää irrottaa (kolme 1/2" päällä olevaa pulttia) ja kääntää varovasti sivuun (letkut voi jäädä kiinni), idler- rulla irti, lämppärin kennolta vesipumppuun tuleva metalliputki irti; öljytikun putken pultti irti ja vähän kääntää putkea sivuun. Sen jälkeen sen auxiliary bracketin kaikki pultit irti. Matkustajan puolen lokarin päälle joku riepu, ja kääntää telineen siihen pötköttämään.
Näinhän se on, täytyy kumminkin katsoa mitä nää nyt kustantaa ja jos tuntuu että "helposti" saa purettua tuon ja riippuen ilmoista niin voi olla että letku äkkiä paikoilleen ja kesällä vaihtaisi sitten termostaatin sun muut. Ku o kova polte päästä pärtsäilee kun on lunta maassa ja Rändi seisoskellu jo 1kk päivätSamalla kun sulla on bypass- letkun vaihto, niin ostat itsellesi uuden termostaatin ja uuden termostaatin päälle tulevan putken (se on kuitenkin hapero) tiivisteineen.
Oho. No on siellä töhnää. Täytyy tutkia itseltä tuo kotelo mitä horsmia ja voikukkia siellä kasvaa. Kun säikäitty jeeppi minut pumppua rassatessa että siintä on tullut linnun pesä. Olin auton alla rassaamassa alavesiletkua (käytin rälläkkää(turhaan tosin)) niin ihan kuin ois kana haissut. Sitten puskurin ja syylärin välistä näytti ihan kuin ois siivet roikkunu siinä. Ite sain hirveen paskahalvauksen ja lähemmin tutkittua se oli sähköteipin riekaleita mitä siellä roikkui.. Liekö halloween jutut ollu liikaa mielessäSulla on kosteutta ja likaa lämppärikotelossa -> ilman ilmastointia menee huuruun kun ei kuivata sisäilmaa. Minulla näytti '98 Jeepin kennot tältä, ja samaa töhnää oli kotelon pohjalla.. ihme kyllä kondessivesi- valumavesiputki ei ollut tukossa.
Jos tänään tilaa milloin ois paketti kotona ?Mulla on sitä letkua hyllyssä... Tuossa: http://jamant.fi/fi/tuote/2467028-by-pa ... ro53008654
Joo taitaa saada Rändi olla huurrekaappi tän talven ja keväämmällä perehtyä tuohon enempi. Kyllä siinä niin mielensäpahoittaa kun näillä keleillä ulkona autoa työstääValitettavaa on, että sitä lämppärin koteloa ei pääse kunnolla tutkimaan tai putsaamaan kuin irrottamalla kojelauta, jonka jälkeen vasta pääsee käsiksi itse lämppärikoteloon.. nimimerkillä loppukesästä tuli tehtyä ko. projekti. Siinä menee kevyesti pari päivää kun puuhastelee kotipihalla pohjolan avotallissa![]()
Onneksi sentään enimmäkseen pystyy tekemään auton sisällä istuen, kunhan vain ensin irrottaa etupenkit - helpottaa hommaa HUOMATTAVASTI.
Paikallisessa ei ollut letkua niin heitinkin jo tilauksen sinulta menemäänViesti Kirjoittaja nikked » 07.11.2016. 12:48
Mulla on sitä letkua hyllyssä... Tuossa: http://jamant.fi/fi/tuote/2467028-by-pa ... ro53008654
Jos tänään tilaa milloin ois paketti kotona ?![]()