Nyt on laakerit tulossa perään.
Mikäs olisi hyvä vaihtoehto tuon kitkalukon tilalle?
Todennäköisesti se pitää sitä rutinaa ja laakeri on jo pitkään jollottaneet. Jos talveen asti kestäs niin sitten remontoidaan kunnolla.
Dana 35C rutisee
Re: Dana 35C rutisee
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 -97 (ZJ)
Re: Dana 35C rutisee
Riippuen ajtavoista, rengaskoosta, metsäajon määrästä ja maastotyypistä, niin kannattaa joko laittaa vahvempi taka-akseli, tai sitten tyytyä d35:een.
Mitään kytkettävää lukkoa en laittaisi tuohon perään, vähän niinkuin rahanhukkaa.. Jos et tarvitse 100% lukkoa ja kitkalukon pito riittää, niin unohda detroit locker ja osta Detroit truetrac. Se on torsen- tyyppinen lukko, eli antaa pyörien pyöriä eri tahtia mutta ei luista kuten kitka.
Tai sitten vaan ostat uudet kitkapakat, ei se metsässä hyvä ole mutta parempi kuin avoin - ja on kohtuu halpa.
Mitään kytkettävää lukkoa en laittaisi tuohon perään, vähän niinkuin rahanhukkaa.. Jos et tarvitse 100% lukkoa ja kitkalukon pito riittää, niin unohda detroit locker ja osta Detroit truetrac. Se on torsen- tyyppinen lukko, eli antaa pyörien pyöriä eri tahtia mutta ei luista kuten kitka.
Tai sitten vaan ostat uudet kitkapakat, ei se metsässä hyvä ole mutta parempi kuin avoin - ja on kohtuu halpa.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Re: Dana 35C rutisee
Sitten varmaan kitkalla mennään.. Täytyy alkaa talveksi keräämään osia hyllyyn.Timo L kirjoitti:Riippuen ajtavoista, rengaskoosta, metsäajon määrästä ja maastotyypistä, niin kannattaa joko laittaa vahvempi taka-akseli, tai sitten tyytyä d35:een.
Mitään kytkettävää lukkoa en laittaisi tuohon perään, vähän niinkuin rahanhukkaa.. Jos et tarvitse 100% lukkoa ja kitkalukon pito riittää, niin unohda detroit locker ja osta Detroit truetrac. Se on torsen- tyyppinen lukko, eli antaa pyörien pyöriä eri tahtia mutta ei luista kuten kitka.
Tai sitten vaan ostat uudet kitkapakat, ei se metsässä hyvä ole mutta parempi kuin avoin - ja on kohtuu halpa.
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 -97 (ZJ)