JEEP, 300 000 ajettuna
JEEP, 300 000 ajettuna
Hei, oon miettinyt työautoksi maasturia ja ehkä omaan alaan ulkonäöllisesti sopisi Jeep. Budjetti on n. 7000 euroa ja olen katsellut n. 300 000 ajettua. Onko tuo paljon esim tälle JEEP Compass 2.0 CRD Limited 5d 4wd 2007? Tai onko tuo iso kilometri määrä yleensä Diesel-maasturille?
En oo myynnistä tainnut löytää ainakaan montaa yli 300 000 ajettua, tuon tyyppistä Jeeppiä, mistähän tämä johtuu?
Tuleeko ongelmia jos rekisteröin Jeepin pakettiautoksi?
En oo myynnistä tainnut löytää ainakaan montaa yli 300 000 ajettua, tuon tyyppistä Jeeppiä, mistähän tämä johtuu?
Tuleeko ongelmia jos rekisteröin Jeepin pakettiautoksi?
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
No 300.000 ajettua Compass/Patriottia tuskin löydät, ei se mallisarja kykene semmoisiin lukemiin. Tai jos löydät, niin löysit itsellesi työmaan... Valitettavasti niin se menee. Muissa korimalleissa löytyy kyllä jopa puoli miljoona ajettuja....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 05.06.2017. 14:50
- Paikkakunta: keski-suomi
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Juuri näin. Löystyvät ja ruostuvathan ne ja paikat kuluu, sekä sähköt pätkii... On heitä jotka luulee ja meitä jotka tietää
5-vuotiaalla 2.2 patriotilla nyt n. 320tkm rullattu ja matka jatkuu toistaiseksi... ei ongelmitta, mutta eipä se ole onnistunut vuosiensaatossa millään muullakaan merkillä/ mallilla. 500tkm ollut kaikilla tavoitteellinen minimipaalauspiste.
Toki ajosuoriteen kustannukset pitää suhteuttaa uushankintahintaan, jolloin päästään kilohintaan ja se on ko. laji-/ mallityypillä melko ok.
Eihän se ole uutena 70t e maksava grandi tms.

5-vuotiaalla 2.2 patriotilla nyt n. 320tkm rullattu ja matka jatkuu toistaiseksi... ei ongelmitta, mutta eipä se ole onnistunut vuosiensaatossa millään muullakaan merkillä/ mallilla. 500tkm ollut kaikilla tavoitteellinen minimipaalauspiste.
Toki ajosuoriteen kustannukset pitää suhteuttaa uushankintahintaan, jolloin päästään kilohintaan ja se on ko. laji-/ mallityypillä melko ok.
Eihän se ole uutena 70t e maksava grandi tms.
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Just vaihdoin yhteen -11 malliseen taka-apurungon, siis 6 vuotta vanhassa apurunko niin ruostunut, että ei kelpaa katsastuksessa ja hitsata ei saa (tosin kuulema niin paskaa rautaa, että ei oliskaan helposti hitsattavissa). Ja kun sen sai valmiiksi, seuraavana päivänä kysyttiin samaan hommaan tekijää... Apurunkoja on hyllyssä, sekä eteen että taakse (etuapurungonkin olen vaihtanut yhteen 2007-malliseen)...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 05.06.2017. 14:50
- Paikkakunta: keski-suomi
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Silloinhan ton halpuus ja järkevyys vaan vahvistuu. Yx apurunko / 300-500tkm. Ei paha, kun muut kulut on aisoissa 

Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Oma 07 Patriotini on sellaiset 270 000 kulkenut tähän mennessä. Kyllähän tuo alustan osia syö, mutta ei se nyt ainakaan vielä toistaiseksi siltä vaikuta että seuraavan vuoden sisään räjähtäisi.JAMANT kirjoitti:No 300.000 ajettua Compass/Patriottia tuskin löydät, ei se mallisarja kykene semmoisiin lukemiin.
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
No sitä odotellessa. En sanonutkaan että räjähtäis, mutta jossain kohtaa sähköviat tappaa sen. Just oli 2011 -mallinen korjattavana jossa ei toiminu vilkut, valot, pyyhkijät (etu ja taka) ym... Ja hiukkasloukkukin täys, on polttoaineen sekaan jo laitettu tehopuhdistuskemikaalia, seuraavaksi pestää itse loukku siihen tarkoitukseen hankitulla laitteistolla...Toni S. kirjoitti:Oma 07 Patriotini on sellaiset 270 000 kulkenut tähän mennessä. Kyllähän tuo alustan osia syö, mutta ei se nyt ainakaan vielä toistaiseksi siltä vaikuta että seuraavan vuoden sisään räjähtäisi.JAMANT kirjoitti:No 300.000 ajettua Compass/Patriottia tuskin löydät, ei se mallisarja kykene semmoisiin lukemiin.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Ja yksi melkein 300.000 ajettu (noin 30.000 vajaa), tarkoittaa että ei oo vielä yhtään 300.000 ajettua siis löytynyt!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Jos nyt lukisit noita muitakin viestejä?
jatkovarsi kirjoitti: 5-vuotiaalla 2.2 patriotilla nyt n. 320tkm rullattu ja matka jatkuu toistaiseksi...
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Eli yksi löytynyt, tilastotappio. Kun mun kokemuksen mukaan laatikot leipoo jo 200.000 km:n kohdalla ja omistajat väsyy alustan paskaan laatuun. Yksi löytynyt ei ole vielä montaa...Toni S. kirjoitti:Jos nyt lukisit noita muitakin viestejä?
jatkovarsi kirjoitti: 5-vuotiaalla 2.2 patriotilla nyt n. 320tkm rullattu ja matka jatkuu toistaiseksi...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 05.06.2017. 14:50
- Paikkakunta: keski-suomi
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Mistä näitä "tietäjiä" sikiää.....
Ajakaa(omakohtaisesti) ensin ja kirjoittakaa sitten. Ei oikein relevanttia mainosta ylläpitäjältä, kun on oma lehmäkin ojassa ammumassa.

Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Eli mun pitäis kehua, että joo, Patriotilla ja Compassilla pääsee reilusti yli 300.000?? Ööh, jos yksi on löytynyt ja toinen on vielä kymmenien tuhansien päässä, niin tietämykseni valossa siis niinkö? Taidan olla hiljaa lopuvuoden, kysykää joltain muualta apuja sitten ongelmiinne... Mulla alkaa kuppi mennä nurin someen, ihan sama mitä kirjoittaa, aina se on väärin. Tottakai niilä pääsee yli 300.000 km:iä, happy now? Ja pakolliset hymiöt perään
että ymmärtää että sarkasmia (tai sitten ei)!!!





Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
No mutta kyllähän Jamantin kannattaisi oman työkannan ylläpitämiseksi kehua kaikki mahdolliset vikapesät maasta taivaisiin 

Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Miksi? Ei ne siitä paremmiksi muutu, eikä niitä lisää tule... Ja ei multa näytä työt loppuvan...Jpe61 kirjoitti:No mutta kyllähän Jamantin kannattaisi oman työkannan ylläpitämiseksi kehua kaikki mahdolliset vikapesät maasta taivaisiin
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: JEEP, 300 000 ajettuna
Kevyempi rakenteiset autot kuluu nopeaan. esim. Patriot/ Compassa oli hinnaltaan melko edullinen malli.
Ja moneen käyttöön riittää hyvin se kevyt rakenne. - Hinta/ km.
Nyt FCA tuotteista tehdään ne pienimmät italiassa. Samoilta tuotantolinjoilta tulee kuin fiat 500.
Ja kalliimmat kai Ohiosta ? Onko laadussa eroa ?
Autoteollisuus tuottaa sopivaa laatua, niin saa myydä sopivasti uusia. Ja huoltojen ja varaosien myynti on iso bisnes.
Itse tässä olen kauhulla katsellut kodinkoneiden tarkoituksella tehtyä huonoa laatua, siis takuuajan just just kestävää laatua. - Hinta/ käyttötunnit.
Ja moneen käyttöön riittää hyvin se kevyt rakenne. - Hinta/ km.
Nyt FCA tuotteista tehdään ne pienimmät italiassa. Samoilta tuotantolinjoilta tulee kuin fiat 500.
Ja kalliimmat kai Ohiosta ? Onko laadussa eroa ?
Autoteollisuus tuottaa sopivaa laatua, niin saa myydä sopivasti uusia. Ja huoltojen ja varaosien myynti on iso bisnes.
Itse tässä olen kauhulla katsellut kodinkoneiden tarkoituksella tehtyä huonoa laatua, siis takuuajan just just kestävää laatua. - Hinta/ käyttötunnit.