Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
-
jukka64
- Viestit: 18
- Liittynyt: 25.07.2009. 1:42
- Paikkakunta: Kurikka
Viesti
Kirjoittaja jukka64 » 10.10.2009. 16:48
Tervehdys,
Onkos kellään konstia millä XJ kardaaniristikoihin saapi painettua uudet vaseliinit ilman irroitusta, normi prässin pää ei sinne ainakaan ilman väkivaltaa mahtunut

-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 11.10.2009. 10:11
Siihen on olemassa sellainen pieni kumirenkaalla varustettu väliadapteri, jolla sen/ne saa rasvattua ihan paikoillaan!! Ei vaan ole ollut oikein aina saatavilla sellaista, mulla on yksi omassa käytössä!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
ImacInnes
- Moderaattori
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
- Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi
Viesti
Kirjoittaja ImacInnes » 11.10.2009. 11:10
Joo. ite oon kanssa moista kaivannut, toinen vaihtoehto on jos jostain löytäisi pitkän rasvanipan jonka vaihtaisi rasvauksen ajaksi, mutta empä ole sellaistakaan vielä löytänyt, joten kardaanin pää vaan irti ja ruuvipuristimella laakerikupit pysyy paikallaan rasvauksen ajan.
t.Ismo Ämmä
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 11.10.2009. 11:44
Täytyy taas varmaan kysellä, jos noita alkais taas saamaan.....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 11.10.2009. 13:51
Jep, just tuommonen se on!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
Jorma
- Viestit: 389
- Liittynyt: 26.10.2008. 9:42
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Jorma » 11.10.2009. 21:13
Auttaako siihen jos nostaa takapään ilmaan että tulee vähän enemmän kulmaa niveliin?
Jostain syystä minä en ole omassa autossa huomannut tätä ongelmaa. Voisiko johtua 2" korotuksesta, en ole koskaan kokeillut kokonaan ilman mitään korotuksia, vai onko mulla vain erilainen prässi.
XJ--4.0 Renix--AW4--NP242
-
kuningaskulkuri
- Viestit: 129
- Liittynyt: 27.03.2008. 20:22
- Paikkakunta: vantaa
Viesti
Kirjoittaja kuningaskulkuri » 12.10.2009. 5:59
Minä taisin IKH:lta ostaa moottorisahojen laippooihin tarkoitetun pikku prässin jolla sai hienosti ristikot rasvattua.. No nykyäänhän mulla ei enää ole ongelmia kun tuo jaappanin insinjööri on osannut laittaa nipat ristikoihin..