Mä olen 27v nainen joka on jo pienestä lähtien rakastanut isoja "laivoja" isolla moottorilla. Meijän perheestä löytyy Buick regal sport coupe -78. Se on ollut viimeisen 4 vuoden ajan projekti jota en ole valitettavasti pystynyt saamaan valmiiksi.
Lapsia on tullut 2 ja kolmas tuloillaan. Nyt sitten tuli ajankohtaiseksi ostaa isompi auto, mielellään 7 paikkanen. Lähdettiin sitten etsimään. Aluksi ihastuin Toyotaan Land Cruiseen , mutta aika pian sain huomata, ettei budjetti riittänyt edes 2006 450 000 ajettuunkaan... kyllä budjetti on joutunut pitää max 14 000.
En suostunut luopumaan siitä unelma että saisin joskus maastoauton... etsintöjä jatkoin ja sitten tuli Jeep Commander -06.. en tiedä mitä tapahtui, mutta se oli rakkaus ensi silmäyksellä... rakastuin armeijamaiseen ja jokseenkin hummeriin muistuttavaan korimalliin... ihana se oli sisältäkin, neliveto ja 3.0 moottori oli kiva juttu....
Mutta, en löytänyt vähän ajettuja, nyt löysin 185 000 ja sekin naapurimaasta.
Ymmärrän, että käytettyjä ne ovat, mutta niin monelta huoltsikalta kun olen kysynyt niin , kaikki sanoo ettei kannata... kertokaa mulle.... että miksi kannattaa tai ei kannata sitä hankkia. Regalin joudumme myymään, sen ansaitsee se joka sen voisi kunnostaa nopeasti ja nauttia siitä. Meillä ei niin isoon projektiin löydy aikaa eikä kunnolla rahaa mutta enimmäkseen aikaa. Jeep Commander olis mulle sekä harrastusauto johon panostaisi mutta sitten olis perheautonakin... Joten te täällä ammattilaisina jotka ootte Jeeppiä harrastaneet ja harrastatte parhaillaa, kertokaa vähän miinus ja plus puolia.