Vanhasta mittaripaneelista liitokset/kytkennät ilmeisesti kaputt, ainoastaan nopeusmittari toimii ja näyttää sekin liikaa. Lämpötila- ja latausanturit vaihdettu, joten niissä ei pitäisi olla vikaa.
Mitähän kautta tuon vanhan saa irti ja uuden (on siis olemassa) paikalleen? Jos (todennäköisesti kun) omat kyvyt eivät riitä missähän tällaisen saa vaihdettua ja mihin hintaan?
J20 (V8, vm. 1980) mittariston vaihto
Re: J20 (V8, vm. 1980) mittariston vaihto
Siitähän se irtoaa kojetaulusta suoraan taaksepäin rattipylvään yli, pitää irroittaa lämmityslaitteen vaijeri ja alipaineletkut (merkiten mikä kuuluu mihinkin) ja nopeusmittarinvaijeri ja tärkeintä on muistaa irroittaa akkukenkä ennekuin tekee mitään, amppeerimittari vetää muuten oikosulun ja kipinöitä lentää (ai mistäkö tiedän)....
Ja vaihtuu se ainakin mulla täällä, jos vaan olis aikaa siihen...
Ja vaihtuu se ainakin mulla täällä, jos vaan olis aikaa siihen...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: J20 (V8, vm. 1980) mittariston vaihto
Kiitos vastauksesta,
Täytyy taas yrittää - kerran jo kokeilin mutta jotenkin se istui kovin tiukassa enkä ruvennut repimään. Lämmityslaitteen vaijeri ym. - irrotetaanko siinä vaiheessa kun taulu rupeaa irtoamaan vai pääseekö niihin käsiksi jostakin muualta?
Täytyy taas yrittää - kerran jo kokeilin mutta jotenkin se istui kovin tiukassa enkä ruvennut repimään. Lämmityslaitteen vaijeri ym. - irrotetaanko siinä vaiheessa kun taulu rupeaa irtoamaan vai pääseekö niihin käsiksi jostakin muualta?
Re: J20 (V8, vm. 1980) mittariston vaihto
Muistaakseni ensin vaijerin kuori (ristipääruuvi) alakautta ja sitten nopeusmittarinvaijeri alakautta ja sitten ne mittariston 6 ruuvia irti ja vetämällä tulee pois, oikea reuna ensin ulos ja liu´uttaa oikealle ja sitten alipaineletkut irti ja sitten sähkötöpseli ja amppeerimittarin johtojen mutterit ja piuhat pois...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1