Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
-
-kk-
- Viestit: 41
- Liittynyt: 11.02.2020. 19:18
- Paikkakunta: Polvijärvi
Viesti
Kirjoittaja -kk- » 11.02.2020. 19:38
Onko XJ kopan 2.5TD dieselistä useampaa versioita?
Uudempi ja vanhempi?
Oma vm.2000 moottori ei ole oikein luotettava

...
2x XJ + 2x Patriot
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 11.02.2020. 19:43
On ne samoja koneita 95-01, mutta niissä on vuosimallikohtaisia eroja, esim vauhtipyörän hammaskehä ja startti vaihtuu, venttiilikopat eroaa (tai tiiviste lähinnä, riippuen onko hehkut pystyssä vai vaakatasossa) ym eroja on...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
timpson
- Viestit: 81
- Liittynyt: 26.08.2015. 13:31
- Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja timpson » 13.02.2020. 15:45
Lisää vuosimallikohtaisia eroja:
Alipainepumppu on vanhemmissa laturin kaverina, jossain -98 -tienoilla vaihtuu jakopäähän.
-99 alkaen taitaa olla imusarjassa paineanturi, vanhemmissa ei oo ollenkaan.
Voyagerin 2,5 td motti on periaatteessa sama, mutta oikeesti siitä voi käyttää vain ihan sen perusmoottorin, kaikki koneen ympärillä olevat osat on erilaisia. Hyvää siinä voyager-koneessa on öljysuihkut mäntien jäähdytykseen ja vesikierto on hiukan erilainen.
-Timppa
-
-kk-
- Viestit: 41
- Liittynyt: 11.02.2020. 19:18
- Paikkakunta: Polvijärvi
Viesti
Kirjoittaja -kk- » 16.02.2020. 8:37
Höh, iha helppoo

2x XJ + 2x Patriot