2.5 vm dieselin startti
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 16.05.2019. 8:00
- Paikkakunta: Muonio
2.5 vm dieselin startti
Mikä ero noissa kahdessa startissa on Vm koneeseen? Toinen vajaa 400e ja toinen tais olla 700e
Re: 2.5 vm dieselin startti
Eri määrä hampaita, sekä startissa että vauhtipyörän hammaskehässä....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 16.05.2019. 8:00
- Paikkakunta: Muonio
Re: 2.5 vm dieselin startti
Eikös molemmissa ole 9 hammasta...juuri katsoin mut jäikö mulla joku huomaamatta
Re: 2.5 vm dieselin startti
Toisessa on 9 (96-01) ja siinä ekan polven 95-96 (osin) on 11 hammasta, ne mitä mulla on nettikaupassa on samat, ne vaan tulee eri tukkureilta ja siksi niissä on aika paljon hintaeroa (kannattaa lukea ne tekstit, siellä ne hammaserot selviää)... Kaliimpi tulee suoraan VM:ltä ja on uusi, toi Boschin numerolla oleva on ehkä uusi tai ehkä tehdaskorjattu...jussi56@luukku.com kirjoitti: ↑23.03.2020. 19:58Eikös molemmissa ole 9 hammasta...juuri katsoin mut jäikö mulla joku huomaamatta
Jos vanhempaan laittaa uudemman startin, jää startin ratas vauhtipyörän hampaisiin jumiin ja startti palaa (ai mistäkö tiedän, yksi asiakas oli kokeillut).
Voi myös verrata tuota (136 hammasta): https://www.jamant.fi/fi/tuote/2468926- ... m21672009f ja tuota (114 hammasta): https://www.jamant.fi/fi/tuote/2468929- ... m21672010f , aika monta hammasta erona...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1