Tervepä terve.
Kytkimen pääsylinteri vähän falskaa hyttiin, säiliöllinen nestettä per 3kk.
Tänäänpä oli siis säiliö päässyt tyhjäksi ja pienellä tappelulla pääsi huoltoasemalle shoppailemaan lissää nestettä. Sillähän se tokeni mutta ei se sitä ehjäksi tee, ilmausta varmaan ainakin tarttis kun oli säiliö aivan kuiva.
Mitenhän tommonen remppa, pääsylinterin korjaus tai vaihto, onko mitään järkeä pimeessä pakkasessa lähtee ite tekemään vai haluaisko joku antaa about arvion mitä mahtais teettää korjaamolla.
Samaan syssyyn ja samaan vikaan liittyen on laatikosta rouhittu 1. ja 2. synkat. Onko järkeä vaihtaa uudet kartiot vai parempi ehtiä uus loota? Ravistavan kytkimen vois rempata samalla, mitähän osaavat tuommosesta touhusta haluaisivat minun laittavan kättä taskuun?
Tony
YJ -95 kytkimen pääsylinterin renppa
Vanhempaan saa korjaussarjaa (tuo: http://www.jamant.fi/korjaussarja-xjmjy ... -1849.html ), uudempaan ei, pitää vaihtaa koko sylinteri, eli tuo: http://www.jamant.fi/paasylinteri-cro4636865-p-969.html !!
Kytkinremontti maksaa ja osat maksaa ja laatikko kannattaa mieluummin vaihtaa ehjempään, ei ole laatikon remonttikaan halpaa (paitsi, jos itse tekee!!)!!!!
Kytkinremontti maksaa ja osat maksaa ja laatikko kannattaa mieluummin vaihtaa ehjempään, ei ole laatikon remonttikaan halpaa (paitsi, jos itse tekee!!)!!!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1