Mälli lensi! Kiitokset siitä Jamant ja Comanche, neuvot nimittäin toimivat.
Näin tein: avasin kaikki neljä suutinpulttia, laitoin avaimen kiinni virtalukkoon, ja polttoaine alkoi valua putkista norona. Laitoin pultit kiinni, ja koitin startata. Vielä ei mitään. Mutta sitten löysäsin uudestaan pultteja (kahta ekaa ainoastaan tällä kertaa), ja starttasin niin, että pultit olivat jonkin verran auki. Jeep käynnistyi!
Eli ilmaaminen oli melko helppoa, jos se siitä oli kiinni. Ja taisi olla, kun kerran toimi. Tuo Comanchen viittaama suodatin on sellainen neliskanttinen tai mikä lie suunnikas, peltiloota kumminkin, kiinni sellaisella klempsusysteemillä. Sen tosiaan eilen vielä täytin naftalla varmuuden varoiksi, jos siellä olisi ollut ilmaa.
Mutta nyt on taas meno päällä. Kiitos neuvoista!
