Rakennellaan tuossa yhtä grandia kaverin kanssa mehtuu reissuille niin perus huoltoja tehdesä etuperästä löyty tämmönen.
Vaihekepin takana lukee quadra trac 2, onks tää joku jälkiasennus vai tehtaalta lähtösin ?
https://1drv.ms/u/s!AhHNP-QkWqqQgggxhXUa_RcdaxTj
WJ dana 30 lukko ?
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 14.12.2020. 17:32
- Paikkakunta: Paukarlahti
Re: WJ dana 30 lukko ?
G80 lukko.
Todennäköisesti 900 sarjan Volvosta.
Nuita on myös viljalti chevyn pakuissa ja pikkareissa.
Oletteko ajaneet tuolla lähinnä kiinnostas käytös kaupunki pyörityksessä.
Tohan on sellanen liikkeelelähtö lukko toiset kiroaa alimpaan &%¤%&(,mulla oli talvikäyttiksessä moinen ja ei valittamista .
Todennäköisesti 900 sarjan Volvosta.
Nuita on myös viljalti chevyn pakuissa ja pikkareissa.
Oletteko ajaneet tuolla lähinnä kiinnostas käytös kaupunki pyörityksessä.
Tohan on sellanen liikkeelelähtö lukko toiset kiroaa alimpaan &%¤%&(,mulla oli talvikäyttiksessä moinen ja ei valittamista .
Re: WJ dana 30 lukko ?
Joo just googlaillessa löysin saman vastauksen et G80, ja samalla löyty keskusteluita et millanen pommi voi olla hyvällä tuurilla.
Autolla ei ole vielä juurikaan ajettu mut ei se ainakaan tiukoissa käännöksissä normi ajossa tee mitään, takapäässä näytti olevan spartan locker joka kyllä tarraa herkästikkin lukkoon.
Autolla ei ole vielä juurikaan ajettu mut ei se ainakaan tiukoissa käännöksissä normi ajossa tee mitään, takapäässä näytti olevan spartan locker joka kyllä tarraa herkästikkin lukkoon.
Re: WJ dana 30 lukko ?
Kiinnostaa myös miten toimii Jeepin etuperässä!
Itsellä ollut g80 lukko kahdessa Volvossa, ensimmäinen 940, jossa vakio tehtaan jäljiltä, toiminta ok muuten, mutta kärryn kanssa nurmikolla kun otti kiinni, ei meinannut palautua avoimeen tilaan. jäi pykimään asfaltilla jonkun aikaa.
Toinen versio 242:ssa, josta purin lukon ja poistin vastapainon, ts ottaa kiinni myös yli 40km/h nopeuksissa. Tässä lukossa oli keräytynyt sitkeää mustaa tervaa osiin, putsasin sen samalla kun kasasin osat. Tähän lukkoonhan ei kuulu laittaa mitään lisäainetta, vaan gl-5 peräöljy sellaisenaan toimii. Lukon kitkalevyt ovat teräksestä tehtyjä, joihin jyrsitty uria, ei mitään kitkalevyjä.
Tämä putsattu lukko toimii hyvin, ainakin asfaltilla, sallii pyörimiseroa vetoakselien välillä, mutta tarttuu lujaa tarvittaessa, eikä ääntele.
Itsellä ollut g80 lukko kahdessa Volvossa, ensimmäinen 940, jossa vakio tehtaan jäljiltä, toiminta ok muuten, mutta kärryn kanssa nurmikolla kun otti kiinni, ei meinannut palautua avoimeen tilaan. jäi pykimään asfaltilla jonkun aikaa.
Toinen versio 242:ssa, josta purin lukon ja poistin vastapainon, ts ottaa kiinni myös yli 40km/h nopeuksissa. Tässä lukossa oli keräytynyt sitkeää mustaa tervaa osiin, putsasin sen samalla kun kasasin osat. Tähän lukkoonhan ei kuulu laittaa mitään lisäainetta, vaan gl-5 peräöljy sellaisenaan toimii. Lukon kitkalevyt ovat teräksestä tehtyjä, joihin jyrsitty uria, ei mitään kitkalevyjä.
Tämä putsattu lukko toimii hyvin, ainakin asfaltilla, sallii pyörimiseroa vetoakselien välillä, mutta tarttuu lujaa tarvittaessa, eikä ääntele.