XJ -98 2,5 bensakoneen EGR tulppaus

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Kipsu
Viestit: 41
Liittynyt: 15.05.2020. 10:01
Paikkakunta: Lahti

XJ -98 2,5 bensakoneen EGR tulppaus

Viesti Kirjoittaja Kipsu » 28.12.2020. 0:11

Löytyykö tälläisestä Suomessa uutena myydystä 1998 XJ 2.5 litraisesta bensakoneesta EGR venttiiliä?

Jos on niin välilevyä ilman keskireikää ajattelin laittaa virtauksia estämään. Eihän niin toki saisi tehdä jos ajaa tieliikenteessä. Mitähän Jeepin tietonone moisesta tuumaa? Lienee niin alkeellinen ettei tunnista sokkolevyä.

Nortmik
Viestit: 23
Liittynyt: 29.02.2020. 10:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ -98 2,5 bensakoneen EGR tulppaus

Viesti Kirjoittaja Nortmik » 23.03.2021. 18:55

Moi,
-99 XJ;ssä ei ainakaan ole EGR;ää.

Purkamisen ja kasauksen perusteellä. 2,5l siis.

T.Mikko
-99 Cherokee Sport 2,5l Gasoline..

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: XJ -98 2,5 bensakoneen EGR tulppaus

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 23.03.2021. 19:17

Ei oo nelipistesuihku-nelosessa EGR-venttiiliä ollutkaan koskaan siis 91-02 jolloin oli viimeiset 2.5 tönäri koneet TJ-Wranglerissa, XJ:ssä se loppui jo 2000 vuosimalliin... TBI-koneessa muistaakseni oli EGR, mutta se oli käytössä vain 1990 asti, sitten tuli nelipistesuihku....
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus