XJ laakerivaihdon opetus
XJ laakerivaihdon opetus
Opinpa taas uuden asian: kannattaa mitata uusi osa ennen kuin alkaa asentamaan. Ostin paikallisesta varaosaliikkeestä laakerit XJ:n (Turbo Diesel ’92) vasempaan etupyörään, otin vanhat pois ja laitoin uuden tilalle...melkein. Noin sentin heitto, eli uusi oli sen verran suurempi ettei mahtunut jarrulevyn sisään. Ei muuta kuin uusi tilaus, tällä kertaa asiantuntijalta...ja samalla jarrupalat kun nekin olivat vääränlaiset.
Jeep Cherokee 1989 2.1 Turbo Diesel
Re: XJ laakerivaihdon opetus
Ja opetuksen opetus: autohan on vuosimalli 1989, tämän tiesi Jamantti. Sen vuoksi paikallisesta liikkeestä tilattu osa oli väärä, koska se oli vuoden -92 osa. Auto on otettu käyttöön -92, mutta vm on -89.
Eli ennen kuin edes mittaat, niin varmista onko auto sen vuoden malli mitä luulet...
Eli ennen kuin edes mittaat, niin varmista onko auto sen vuoden malli mitä luulet...

Jeep Cherokee 1989 2.1 Turbo Diesel
Re: XJ laakerivaihdon opetus
Joo, käyttöönottovuosi ei todellakaan aina ole sama kui n auton vuiosimalli, jonka mukaan taas varaosat menee, tehdas, tai tehtaan varaosakuvat, ei voi tietää, mikä vuosi mikäkin auto on rekisteröity. Valmistenumeron 10. merkki kertoo vuosimallin...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1