WJ ujeltaa
Re: WJ ujeltaa
Ulina on poissa nyt, samoin outo koliseva resonanssi tyhjäkäynnillä kylmällä koneella. Vaihdoin paikalleen hyvän käytetyn kardaanin ja vanhassa oli jakolaatikon pään nivel aika paskana. Irrallaan se oli helppo todeta.
Re: WJ ujeltaa
Itse olisin veikannut uusien tukiavarsien puslia. Uudet (ja jäykemmät) puslat välittää paremmin alustan ja akselien resonanssit kabiiniin.
Nimimerkillä: kokemusta omaava, vaihdettu uretaani puslat koko alustaan, etuperä rikki?
Nimimerkillä: kokemusta omaava, vaihdettu uretaani puslat koko alustaan, etuperä rikki?

P ositive
I ntake
M aninfold
P ressure

I ntake
M aninfold
P ressure

Re: WJ ujeltaa
Uretaanipuslia ei ole muualla kuin addcon kallistuksenvakaajassa takana. Mieluummin käytän kumisia puslia juuri metelin takia. Rata-autoa kun ei olla rakentamassa 

Re: WJ ujeltaa
Jatketaan uutena käyttäjänä vanhaan ketjuun. Elikkäs auto olis wj 2.7 koneella 400 000 ajettuna. Ongelmana on että auto aloittaa kevyen ulinan 60 vauhdissa ja ääni kovenee vauhdin kasvaessa. Ääni kuuluu vaan kaasua painaessa. Ääni loppuu melkein heti kaasun nostaessa. Etukardaani vaihdettu, ei vaikutusta. Öljyt vaihdettu etuperään, tuntu että ääni olis vähän hiljentynyt alkuun, mutta voi olla myös vaan mutuilua.
Vika kuitenkin ilmeisesti etuperässä ja kysynkin että mitä kaikkea sinne mahdollisesti tarvitsee ja kannattaa vaihtaa sekä onko jotain muita osia mitä voi hajota purkaessa ja irrottaessa perää?
Pärjääkö esim. Tällaisella Master kitillä https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=10111968 vai onko näissä osia mitä sieltä voisi olla rikki https://www.rockauto.com/en/catalog/jee ... +kit,59970
Itse en ole luultavasti remonttia tekemässä. Olis vaan hyvä tietää mitä hommailis valmiiksi.
Vika kuitenkin ilmeisesti etuperässä ja kysynkin että mitä kaikkea sinne mahdollisesti tarvitsee ja kannattaa vaihtaa sekä onko jotain muita osia mitä voi hajota purkaessa ja irrottaessa perää?
Pärjääkö esim. Tällaisella Master kitillä https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=10111968 vai onko näissä osia mitä sieltä voisi olla rikki https://www.rockauto.com/en/catalog/jee ... +kit,59970
Itse en ole luultavasti remonttia tekemässä. Olis vaan hyvä tietää mitä hommailis valmiiksi.
Re: WJ ujeltaa
Kulunut pinionin laakeri siellä ymmärtääkseni useimmiten huutaa, jos ulvoo veto päällä ja moottorijarrutuksessa. Itse myös havainnut, että kylmänä enemmän kuin lämpöisenä. Kitissä näyttäisi osien puolesta olevan kaikki tarpeellinen. Itse ottaisin vielä ylimääräisen krymppirenkaan, ettei homma tyssää siihen jos ensimmäinen lipsahtaa harjoituksen puolelle..
Jeepitön Jeeppi-intoilija
Re: WJ ujeltaa
Tai voishan ne osat ottaa kotimaiselta osien myyjältäkin, sais ne ohjeetkin että miten se tehdään



Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: WJ ujeltaa
Kiitos vastauksista! Pitää laittaa osat tilaukseen. Hyvähän se olisi suosia kotimaisia, hintaero vaan kolminkertainen niin ei oikein kykene. Ja taitaa jäädä jonkun muun laitettavaksi, sen verran isompi homma ettei kehtaa sora pihalla tehä
Re: WJ ujeltaa
Ei ne hintojen erot niin isoja sitten lopulta oo, kun lasket hankintahinnan ja rahdin ja tullin + ALVin, ja se halpis tavarantoimittaja ei sua neuvo, maksaa se neuvontakin, vaikka ei sitä aina huomaa... Mutta ihan kuinka vaan, ilmaisia lounaita ei oo olemassa...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1