KJ etukardaani ja nivelet
KJ etukardaani ja nivelet
Minkähän takia tuossa etukardaanissa on vakionop. nivelet? Liekkö jotain ideaa vai onko ihan insinöörin päähänpisto. Mietin vaan jos vaihtaisi ristikoilla olevan kardaanin sinne tilalle.
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä kozel, muokattu yhteensä 3 kertaa
Todennäköisesti molempiin päihin sopii vanhemmat ristikkomallin yoket, jonkun autolla pitäis kokeilla!! Yhden Grand Cherokeen etukardaanin olen muuttanut etupäästään ristikkomalliksi (terveisiä Urkille), takapää oli jo tuplaristikolla!! Mutta KJ:n en ole kokeillut!! Täysin typerä nivelratkaisu tuo kyllä on, siinä on varmaan ajateltu varaosien myyntilukuja/määriä!! Ei voi korjata, uusitaan koko keppi!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Meneeköhän noista kepakoista yleensä se takapää vai onko ihan tuurista kiinni? Tuossa ilmeisesti ainakin taempaa (laatikon päässä oleva) niveltä saisi ainakin vaihdettua. Tarkastukset on kuitenkin vielä kesken mutta laipan koko ja pulttien jako kävisi ainakin näillä näkymin. Hintaa tuolle projektille voin ilmoitella kun selviää enemmän. Kuitenkin hepun mukaan liikuttaisiin jossain 150-200e paikkeilla.
Myös ristikoilla oleva vaihtoehto on suunnitteilla mutta katsellaan miten etenee..
Myös ristikoilla oleva vaihtoehto on suunnitteilla mutta katsellaan miten etenee..