Taas pitää ottaa auto talliin, tällä kertaa takapyörän laakerien vaihtoon. Osat on ja työohjeita tutkittu,
mutta voisikohan akselin saada vedettyä ulos ilman takaperän avaamista. Ja jos, onko joku kokeillut operaatiota
ilman takaperän öljyjen laskemista autoa kallistamalla?
Varmaan paras tilata varmuuden varalta uudet kitkalisäaineet Jamantilta.
Grand Cherokee WK 3,0 crd takapöyrän laakerin vaihtaminen
Re: Grand Cherokee WK 3,0 crd takapöyrän laakerin vaihtaminen
Ööh, se laakeri on koko napa, ja vetoakseli on pelkkä spooriakseli, ei tarvii peräkoppaa avata ollenkaan... Jarrut pois ja napa on kiinni neljällä ruuvilla kilven takaa...
Kai sulla tuli uuden navan mukana se o-rengas? Vanha ei pidä ja puuhakitti ei toimi...
Ja aika paljon on ylitäyttöä, jos se peräöljy sieltä ulos tulee, joku tippa tulee...
Kai sulla tuli uuden navan mukana se o-rengas? Vanha ei pidä ja puuhakitti ei toimi...
Ja aika paljon on ylitäyttöä, jos se peräöljy sieltä ulos tulee, joku tippa tulee...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Grand Cherokee WK 3,0 crd takapöyrän laakerin vaihtaminen
Joo, niin on koko napa uutta. Tuolla sinun kuvauksella oli tarkoitus vaihto tehdä,
mutta jostain syystä kaikki käsiin osuneet korjausoppaat neuvoo avaamaan perän
ja sama näyttäisi olevan jenkkien videoissa. Mutta hyvä tietää, että se tehdään
ihan yleisesti täällä suoraan napa ja akseli pois vetämällä. O-renkaat pitää vielä
tarkistaa.
mutta jostain syystä kaikki käsiin osuneet korjausoppaat neuvoo avaamaan perän
ja sama näyttäisi olevan jenkkien videoissa. Mutta hyvä tietää, että se tehdään
ihan yleisesti täällä suoraan napa ja akseli pois vetämällä. O-renkaat pitää vielä
tarkistaa.