Moikka , eli näköjään perheeseen olis tarvetta autoon jossa neliveto ja tasauspyörästön lukot molemmilla akseleilla. Bensa kone on meidän juttu ja jos vielä 7 hengen auto niin aina parempi. Nooh tämä 7-hengen auto näillä muilla vaateilla ei ehkä ihan täyty tähän tarkoietulla budjetilla joten 5-6 hengen kulkine riittää meille.
Auto on tulossa Geokätköilyautoksi joten metsäautoteitä ympäri vuoden ajellaan mutta ei offroad juttuja.
Nyt kysyisinkin pikaisesti WG/WJ käyttäjiltä jos teidän nyt pitäisi valita 4,0 ja sen mukana tuleva aski / jakovaihteisto / perät vai 4,7 ja sen mukana tulevat aski/ jakovaihteisto / perät niin kumpi paketti olisi valintasi ja miksi.
Autoja olemme katelleet niin Suomesta kuin Ruotsista ja Saksasta ja lähinnä olisi tarkoitus hakea normikäyttöön riskittömämpää pakettia. Ja kyllä tiedetään että kaikki autoja pitää huoltaa ja korjata.
Kiitos vastauksistanne etukäteen.
Ostamassa WG/WJ mutta kummalla koneella 4,0 vai 4,7
Re: Ostamassa WG/WJ mutta kummalla koneella 4,0 vai 4,7
Tehoa ei ole ikinä liikaa.... 

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Re: Ostamassa WG/WJ mutta kummalla koneella 4,0 vai 4,7
WJ:nä mä ottaisin sen kasikoneisen niin kuin aikoinaan otinkin. Kulutuksessa ei pitäisi eroa oikeestaan olla ja kasikoneisessa usein Duarda Drive kilkkeet, eli vari-lok lukkoakselit edessä ja takana. Ja se kuulostaa kivemmalta kuin se kutonen. 5 mahtuu kyytiin jos on normi ihmisen kokoisia henkilöitä, ei toi mikään hirveän iso auto ole.
Mulla ollu kärri vuodesta 2018 käyttiksenä, vimosen vuoden toki pienemmällä ajolla kun bensa on niin &%#"! kallista. Projektiosiosta löytyy threadi omasta yhteiselosta kyseisen laitteen kanssa.
Mulla ollu kärri vuodesta 2018 käyttiksenä, vimosen vuoden toki pienemmällä ajolla kun bensa on niin &%#"! kallista. Projektiosiosta löytyy threadi omasta yhteiselosta kyseisen laitteen kanssa.