Terve!
Uusi onnellinen vajaatehoisen 93-mallisen 2,5L, manuaali cherokeen omistaja ilmoittautuu ja kyselee seuraavaa:
Vaihteet pelaa muuten normaalisti (tosin vaihteisto taas henkilöauton jälkeen melko hidas), mutta kun käynnistän auton ja peruutan niin pysähtymisen jälkeen vaihde ei enää suostu menemään vapaalle eli kytkin ei irrota. Sama homma välillä liikkeelle lähdettäessä kun auto on käynyt joutokäyntiä ja painan kytkimen kertaalleen pohjaan ni vaihde ei mene silmään. Kaksi pumppausta ja avot. Sitten menee. Ei hukkaa kytkinnestettä. Onkos työsylinterissä jokin häikkä?
Cherokeen kytkin
Kytkintyösylinteri on -93:ssa tuommoinen: http://www.jamant.fi/tyosylinteri-paine ... -1176.html eli painelaakeri samalla ja noiden rikkoutuminen alkaa juuri noin kun sulla on, ei se vuoda nestettä, mutta sinne pääsee ilmaa sisään!! Ilmaa se kerran ja saattaa toimia kaksi kuukautta OK ja sitten sama juttu!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
kytkin
Nyt Sitten laitettiin kytkimen pääsylinteri. Vaikutti aluksi lupaavalta, mutta kun tuli polkimeen painetta niin työsylinterin päästä pikaliitin petti. Samalla hajosi sitten myös uudesta pääsylinteristä se männän tappi. Melko heppoisen oloinen oli. Ennen kuin tämän tajusin niin ehdin "ilmailemaan" pitkän tovin tuloksetta. Soitin Jamantillekin, josta kiitokset!
Vanhasta sylinteristä sitten mäntäsysteemi ja uudesta kumit ja kuoret ja muut osat. Avot!
Nyt toimii!!
Vanhasta sylinteristä sitten mäntäsysteemi ja uudesta kumit ja kuoret ja muut osat. Avot!
Nyt toimii!!