Oma ajopeli esiteltynä, oli sitten rakennettu tai rakenteilla.
-
cmalino
- Viestit: 354
- Liittynyt: 27.03.2008. 20:57
- Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja cmalino » 29.03.2010. 7:40
Laitahan Ismo kuvia heti näytille kun oot ehtinyt mallailemaan pökkyröitä Jegoneerin alle
Vai mahtuuko ne edes alle vielä ilman sitä 3" korotusta?
-
ImacInnes
- Moderaattori
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
- Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi
Viesti
Kirjoittaja ImacInnes » 29.03.2010. 12:21
Vähän jo mittailin ja taakse näyttäis mahtuvan, edestä tarvii vielä lisää etupäästä avartaa. Taitaa kyllä nyksellä jousituksella rappia sisälokasuojiin joustoissa, tiellä pystynee hyvinkin ajamaan?
t.Ismo Ämmä
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä
ImacInnes, muokattu yhteensä 2 kertaa
-
cmalino
- Viestit: 354
- Liittynyt: 27.03.2008. 20:57
- Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja cmalino » 30.03.2010. 9:14
Milläs akseleilla Jegoneeri muuten on

-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 30.03.2010. 9:17
cmalino kirjoitti:Milläs akseleilla Jegoneeri muuten on

Dana 44 molemmissa päissä!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
ImacInnes
- Moderaattori
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
- Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi
Viesti
Kirjoittaja ImacInnes » 30.03.2010. 16:47
cmalino kirjoitti:Milläs akseleilla Jegoneeri muuten on

Joo, näinhän se taitaa olla kuten Jamatti jo kertoi 44:set. Aika näyttää kuinka kestää vetarit Pökkyröiden painoa, no mähän tunnetusti ajan vaan helpoista paikoista tyhjäkäynnillä ja rauhallisesti! Jos hajoo niin sitten korjataan.
t.Ismo Ämmä
-
cmalino
- Viestit: 354
- Liittynyt: 27.03.2008. 20:57
- Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja cmalino » 30.03.2010. 17:18
No just tota neljänelosten kestoahan minäkin mietin. Boggerit on aikas raskaat, varsinkin tuossa koossa, ja pitoa on niin perkuleesti. Itsekkin oon miettinyt rengastusta Dodgeen, mutta vaikeeta on päättää

Alkaa kuitenkin kuulostamaan 37x14.5-15 Creepyt hyviltä mitä enemmän asiaa mietin...
-
ImacInnes
- Moderaattori
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
- Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi
Viesti
Kirjoittaja ImacInnes » 02.04.2010. 0:49
Pääsiäis vapaana täytyy ruveta punkemaan lootaa takas paikalleen jotta sais Jegoneerin taas ajoon ja siirrettyä pois Voortin tieltä, kun se muuttaa toiseen osoitteeseen. Tuleehan Jeepeille enemmän tilaa.
t.Ismo Ämmä
-
ImacInnes
- Moderaattori
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
- Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi
Viesti
Kirjoittaja ImacInnes » 05.04.2010. 0:10
Jep laatikko on jo kiinni, vielä suojalevyt turbiinin ympärille, pakoputken ja jäähdytyksen sähköjen tekoa.
Yhtä Bokkeriakin tuli soviteltua eteen ja yllätyksekseni sehän mahtui pyörimään joka asennossa, tosin ainakin edestä ottaa kiinni kun joustaa ja tulee 10cm ulos leikatuista pyöräaukoista.
tässä linkki kuviin.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2061
t. Ismo Ämmä
-
latex
- Viestit: 182
- Liittynyt: 24.05.2008. 0:55
- Paikkakunta: Konnunsuo
Viesti
Kirjoittaja latex » 06.04.2010. 16:24
huh! ompahan aika miehekkään kokonen kumi

... jaksaaks viel ruopasta noilla

-
cmalino
- Viestit: 354
- Liittynyt: 27.03.2008. 20:57
- Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja cmalino » 06.04.2010. 16:57
Nyt alkaa näyttämään hyvältä

-
ImacInnes
- Moderaattori
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
- Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi
Viesti
Kirjoittaja ImacInnes » 06.04.2010. 17:33
latex kirjoitti:huh! ompahan aika miehekkään kokonen kumi

... jaksaaks viel ruopasta noilla

Jos ruopii niin pito katoaa.
t.Ismo Ämmä
-
JERKKU
- Viestit: 624
- Liittynyt: 20.03.2008. 21:59
- Paikkakunta: Vantaa
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JERKKU » 06.04.2010. 19:48
Hyvältä näyttää
Rupeaa 5-297X ihmettelemään

-
cmalino
- Viestit: 354
- Liittynyt: 27.03.2008. 20:57
- Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja cmalino » 06.04.2010. 20:00
JERKKU kirjoitti:Rupeaa 5-297X ihmettelemään

CTM:n tai OX:in ristikot tilalle niin voimansiirron sulake siirtyy taas

-
Jeep-Antti
- Viestit: 134
- Liittynyt: 27.03.2008. 9:06
- Paikkakunta: Anjala
Viesti
Kirjoittaja Jeep-Antti » 06.04.2010. 20:11
Valitettavasti 3" korotusjouset ei vielä paljoa auta. Sisään joustoa joudut kyllä rajoittamaan melko paljon, niin edessä kuin takanakin. Koria rungolta korottamatta ei kyllä taida saada pyöriä mahtumaan loksuihin sovinnolla. Eturengas käännettynä kun ajat etupyörän kiven päälle, niin huomaat kuinka se etuloksu alkaa irtoamaan siitä ihan itsekseen.

-
ImacInnes
- Moderaattori
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
- Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi
Viesti
Kirjoittaja ImacInnes » 06.04.2010. 20:31
Jeep-Antti kirjoitti:Valitettavasti 3" korotusjouset ei vielä paljoa auta. Sisään joustoa joudut kyllä rajoittamaan melko paljon, niin edessä kuin takanakin. Koria rungolta korottamatta ei kyllä taida saada pyöriä mahtumaan loksuihin sovinnolla. Eturengas käännettynä kun ajat etupyörän kiven päälle, niin huomaat kuinka se etuloksu alkaa irtoamaan siitä ihan itsekseen.

Joo niin kattelin että joutuupi peltiä ainakin muokkaamaan etuvalojen alta ja korin korotuskin on käynnyt milessä, mutta ensin kokeillaan sillä 3 korotuksella ja pellin muokkauksella. Yllätyin kun pyörät ei ota kiinni nyt edes ääriasennoissa? Ajetaan vaan senverta tasaista josta pääsee!
t.Ismo Ämmä