Helppo asentaa itsekin, tarvitset lähinnä kunnon jousipuristimet, grandin vieterit ei ole mitään makarooniaAsennus on vielä avoin = itse/Mr Whiskerin kanssa/Iittalan Autopalvelu???

Näin olen antanut itseni ymmärtää. Kunnon puristimet ja mielellään nosturi (jota kotitallissani ei valitettavasti ole). No setti asentautuu kyllä paikoilleen. Nyt pitää aloittaa 15" vanteiden haku 31:lle tennareille.Sam66 kirjoitti:Helppo asentaa itsekin, tarvitset lähinnä kunnon jousipuristimet, grandin vieterit ei ole mitään makarooniaAsennus on vielä avoin = itse/Mr Whiskerin kanssa/Iittalan Autopalvelu???
Onkos tällä tilanteella jotain tekemistä auton korotustarpeen kanssaHarri kirjoitti:Vihdoinkin kotosalla. Paluumatkalla maanantain vietimme Tallinnassa ja tiistain vielä asuntovaunullamme. Kiitos kaikille loistavasta seurasta ja järjestäjille upeasta reissusta. Olemme taatusti jatkossakin mukana. Harri & Henna.
Ps. mahtaako jollain olla Grandiin sopivaa 2 - 3" korotussarjaa tiedossa?
No ainakaan korimalli ei täsmää Harrin auton kanssa (kuvassa WJ, kun Harrilla ZJ)!!Jeep-Antti kirjoitti: Onkos tällä tilanteella jotain tekemistä auton korotustarpeen kanssa.
Eikös tämä tullut jo sovittua !?Harri kirjoitti:Kyselin huipputreffien jälkeen (saivat kiinostusta jopa jenkeissä) 2" korotusta Grandiin. No, Mr Whiskers bongasi setin Jamantin sivuilta ja keskusteltuani Jarin kanssa setti lähtee Espoosta Iittalaan.
Asennus on vielä avoin = itse/Mr Whiskerin kanssa/Iittalan Autopalvelu???
Kyllä sellaiset kuvat ovat vapaasti käytettävissä. Jos kuvissa on sellaisia, joita joku ei halua vapaasti katsottaviksi ...niin laittakaa vaikka privaa, niin poistan picasawebistä.Sam66 kirjoitti:Antille lujasti kiitoksia kuvalinkistäOnko ok jos laitan näistä joitain näkyville naamakirjaan? Lähinnä siis kuvia missä mä, pojat tai fsj?
t. Sami