Liberty/KJ 2005 Trail Rated

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Re: Nosturin nokkaan

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 31.01.2011. 13:05

Liberty'05 CRD kirjoitti:Tutkin autonani nyt myös alapuolelta tutun korjaamolla.
Ihan hyvältä kaikki näytti, sellainen hiukan ihmetytti että siellä oli todella vahvasta 4-5 mm teräslevystä tehdyt suojat moottorin ja koko vaihdelaatikko osien alla.
Onkohan ne olleet jotenkin vakiona vai edellisen omistajan asentamia? Ainoastaan takaperä oli ilman suojaa.

Epämääräisen kolahtelun syy ei ainakaan täysin varmasti vielä selvinnyt mutta voi olla että vaihdelaatikon petinä olevat kumityynyt oli liiaksi pehmentyneet ja laatikko pääsee joissain tilanteissa kolahtamaan jonnekin.
Pallonivelissä ei väljyyttä tuntunut
Alusta panssarointi on jonkun jälkiasentama.
Ensimmäisissä Libertyssä oli etupanssari vakiona vaan myöhemissä malleissa ei ole enään mitään.

t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

Renegade
Viestit: 269
Liittynyt: 22.03.2010. 10:08
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Renegade » 31.01.2011. 15:05

Kyllähän noi panssarit Renegade-pakettiin kuuluu ihan vakiona. Limitedissä ja Sportissa ei oo.
Cherokee KJ 3.7 Renegade -04

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Panssarit.

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 31.01.2011. 16:54

No niinpä onkin, omassa -02 Sportissa on tehtaalta asti tuo etupanssasri.
En ole päässyt tutkimaan Renegaen alustaa.
t. Ismo Ämmä
Renegade kirjoitti:Kyllähän noi panssarit Renegade-pakettiin kuuluu ihan vakiona. Limitedissä ja Sportissa ei oo.
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

kokki
Viestit: 29
Liittynyt: 07.10.2009. 22:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja kokki » 09.02.2011. 12:45

Renegade kirjoitti:Netistä löytyy esite -05 mallille:
http://www.jeep.fi/pdf/jeep_che.pdf
Meinasin alkaa kyselee mitä näiden KJ:n eri varustetasojen erot on, mutta tuolta pdf:stä ne erot selviski hyvin!
Jeep Cherokee 3.7 Renegade olis kiva.

Avatar
mikola
Viestit: 41
Liittynyt: 01.02.2011. 21:54
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mikola » 13.02.2011. 15:22

Renegade kirjoitti:Kyllä mun 2004 mallisessa ainakin on rekisteriotteessa vetopainot merkitty.
Paljonko sitä jarrullista painoa sulle on merkitty?
Mutta saattaa tosiaan olla ettei niitä siihen vaadita jos löytyvät jostain kohtaa autosta.
Multa löytyy kuskinpuolen takaoven karmista kilpi jossa on neljä lukua allekkain. Ensin auton kokonaispaino 2540kg ja sitten max kokonaispaino kärryn kanssa 5900kg. Noiden erotus on siis max kärryn paino 3360kg. Sitä ei ole erikseen merkitty vaan pitää osata itse laskea
Samat lukemat mulla, mutta rekisteriotteessa puolestaan 2250 kg. :shock: Koukun virkaa tekee Monoflex II ja valmistajan mukaan sais hinata 3500 kg.
Cherokee 3.7 Renegade -04

Renegade
Viestit: 269
Liittynyt: 22.03.2010. 10:08
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Renegade » 14.02.2011. 13:13

2250kg on mullekin merkitty otteeseen. Ajattelin, että siinä on joku kämmäys kun esitteessä ja oven karmissa on isompi lukema.
Monoflex 3500kg on mullakin, tosin kiinteä malli.
Cherokee KJ 3.7 Renegade -04

Avatar
28CRDKJ
Viestit: 301
Liittynyt: 12.02.2010. 22:38
Paikkakunta: Liperi

Viesti Kirjoittaja 28CRDKJ » 14.02.2011. 13:56

Otteessa max jarrullinen 3360Kg ja yhdistelmän suurinsallittu kokonaismassa 5880Kg.

Omamassa 2031Kg
ex 2006 KJ 2,8CRD Aut.
*MYYDÄÄN! 2001 TJ Wrangler 4,0 Aut.
*1987 YJ Wrangler 4,2 Aut. +6" Skyjacker +2"BL
*1980 & 1984 SJ Cherokee 4,2 Man.
*2007 WK Grand Cherokee 3.0 CRD Aut. QD2 +2" OME

stech
Viestit: 3
Liittynyt: 26.03.2012. 16:38
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja stech » 27.03.2012. 17:29

Pistetään tänne tällainen nyyppä kysymys kun en viitsi uutta aihetta tehdä.
Onko 2.5 CRD KJ cherokeessa lukko taka-akselilla vakiona vai vain lisävarusteena, vai kuuluuko johonki varustelutasoon?

Mistä sen lukon voi todeta jossei myyjä tiedä itse tai ei ole mahdollista lähteä mettään kokeilemaan?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 27.03.2012. 18:04

stech kirjoitti: Mistä sen lukon voi todeta jossei myyjä tiedä itse tai ei ole mahdollista lähteä mettään kokeilemaan?
1. vaihtoehto: Perä ilmaan ja toisella kädellä pidät toisesta renkaasta kiinni ja toisella pyörität kardaania (vaihde vapaalla) ja katsot/tunnet, miten renkaat pyörii/yrittää pyöriä, jos molemmat yrittää samaan suuntaan, on lukko, jos pyörivät erisuuntaan, ei ole lukkoa!!
2. vaihtoehto: täyttötulppa pois ja katsot reiästä, pyörittäen kardaanista carrierin sopivaan asentoon, näkyykö kitkalevyjen painelevyjen reikiä (tässä tosin pitäis tietää, mitä on hakemassa)!!
3. vaihtoehto: koppa auki ja katsot näkyykö kitklevyjä tasauspyörästön sivurattaiden takana!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

stech
Viestit: 3
Liittynyt: 26.03.2012. 16:38
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja stech » 29.03.2012. 16:46

Oletan siis että lukko on vain lisävarusteena ja näin ollen sitä löytyy harvemmasta KJ:sta?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 29.03.2012. 16:48

stech kirjoitti:Oletan siis että lukko on vain lisävarusteena ja näin ollen sitä löytyy harvemmasta KJ:sta?
Eikös sitä nyt vaan voi tarkistaa?? Toisissa on, toisissa ei oo, oletus ei auto sun autoon... :wink:
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

stech
Viestit: 3
Liittynyt: 26.03.2012. 16:38
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja stech » 29.03.2012. 19:17

JAMANT kirjoitti:
stech kirjoitti:Oletan siis että lukko on vain lisävarusteena ja näin ollen sitä löytyy harvemmasta KJ:sta?
Eikös sitä nyt vaan voi tarkistaa?? Toisissa on, toisissa ei oo, oletus ei auto sun autoon... :wink:
Itsehän en siis Jeeppiä omista (ainakaan vielä) Tuon perä ilmaan ja katsoa miten pyörät pyörii vois mennäkkin kunhan on hyvä tunkki mukana mutta hauska ajatus alkaa purkaan toisen autoa jossain parkkiksella :D (tilanne siis että olen nettiautosta noita katsellut)

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 30.03.2012. 9:12

stech kirjoitti:
JAMANT kirjoitti:
stech kirjoitti:Oletan siis että lukko on vain lisävarusteena ja näin ollen sitä löytyy harvemmasta KJ:sta?
Eikös sitä nyt vaan voi tarkistaa?? Toisissa on, toisissa ei oo, oletus ei auto sun autoon... :wink:
Itsehän en siis Jeeppiä omista (ainakaan vielä) Tuon perä ilmaan ja katsoa miten pyörät pyörii vois mennäkkin kunhan on hyvä tunkki mukana mutta hauska ajatus alkaa purkaan toisen autoa jossain parkkiksella :D (tilanne siis että olen nettiautosta noita katsellut)
Jaa, ai ei oo, no sitten on kyllä tosi vaikea sanoa, missä on lukkoperä ja missä ei!! Mutta jos myyjä ei tiedä ja ei anna tarkistaa, edes perää ilmaan nostamalla, niin seuraavaa autoa katsomaan, kyllä joku antaa kumminkin... Ja voihan sen ottaa/pyytää koeajoon ja ajaa sen tänne, tarkistetaan sitten yhdessä onko lukkoa vai ei...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
KJark
Viestit: 77
Liittynyt: 30.03.2008. 20:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KJark » 30.03.2012. 17:41

Uskoisin, että kaikissa Suomessa uutena myydyissä on ollut kitkalukko vakiona.
ex: Jeep KJ 3.7 V6 limited + OME 2'' + skid plates

Kirjoita vastaus