No se riippuu täysin tavaran hinnasta. Olikohan se raja 50EUR (en muista varmasti). Ja tulli on vähän tavarasta riippuen eri suuruinen. Osa tilauksista on mullakin mennyt tullin kautta, mutta siltikin kaikki mitä olen tilaillut on jäänyt reilusti alle Suomen listahintojen, jopa murto-osaan niistä

Dollari kun nyt sattuu olemaan mitä on

Toimitukset on olleet aina nopeita, varsinkin jos tavara ei ole mennyt tulliin

Jos hihasta heittäisin niin noin viikossa meren takaa on tavarat tulleet.
Olikohan se nyt niin että ainakin FedEx tuo tavarat kotiovelle vaikka ne kävisikin tullissa, ja laskuttaa tullin kulut jälkeenpäin. Muuten on tarvinnut hakea tulliin menneet kamat itse tullipostista lentokentän kupeesta ja maksaa samantien tullit ja verot.
Sen verran edittiä tähän viestiin vielä, että jos kurvaa Jamantin luokse niin pääsee heti paikan päällä toteamaan sopiiko osa vai ei ja näyttääkö se edes yhtään siltä mitä on hakemassa

Hieman saattaa kismittää jos tavaroita joutuu lähettelemään ympäri maailman kun ei heti löydy sopivaa. Taitaa mennä rahtikulut omaan piikkiin sillon

Ainakin oman auton kohdalla varaosaluettelot tarjoaa joskus jotain ihan muuta kun sitä mitä autossa alkujaan on ollut... Jokainen valitsee itse mistä osat hakee