jakolaatikon etuvedon akselissa tuntuu välystä, lisäksi loota metelöi melkoisesti! Liekkö ketjukin finaalissa?
Voiko jakolaatikon "avata" autossa paikallaan?
Mitä kautta laakeri lähtee irti?
Onko niin iso homma että ketju kannattaa vaihtaa jokatapauksessa samalla? Onnistuuko yleensäkään remontti "kotikonstein"
Kuinka pitkään tuota uskaltaa kuunnella, mitä sieltä ensimmäisenä hajoaa?
WG 2,7D jakolootan (NP-247??) etukardaanin laakerinvaihto?
Kaksi vaihtoehtoa noissa, joko lähtee se laakeri eteenpäin tai taaksepäin, ei tiedä ennenkuin ottaa yoken ja stefan pois ja katsoo, onko lukkorengasta!! Niin joudun minäkin tekemään...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Juu, stefa menee vaihtoon katsoessa!! Ketjun kestosta ei mitään tietoa, kestää kyllä hyvin, jos ei ajeta kuivana... Ketjukuori pitää halkaista ja tietysti purkaa häntää pois oikeassa järjestyksessä...sili kirjoitti:Ok, ja stefa menee tietty katsoessa uusiksi, mites sen ketjun laita, kestääkö yleensä miten kauan?? Autolla ajettu 230tkm..
Ja "takakansi" auki, jos pitää ketju vaihtaa / laakeri sisäkautta?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1