Ku joutu tuosta Jeepistä luopumaan, ennen kuin maastoon kerkesi

Kuski kyllä muttei apukuskiJeepTrainee kirjoitti:
Kyllähän Jatilassa varmaan Daciallakin voisi ajella, mutta kestääkö auto ja etenkin kuski kolhut?
Täytyisi jostain löytyä jotain vähän pidempiä reittejä joista löytyisi mukavia nousuja, laskuja, erilaisia pintoja ja vaikka hieman pehmeääkin muttei kuitenkaan mitään pahoja kiviä, kantoja tai kovin syviä vesiesteitä. Sellaisia mitkä voisi tarkalla ajolla "Hondamieskin" selvittää ilman kolkuja. Harmi vaan että tallaisia ei kai juurikaan valmiina löydy ja hankala on maanomistajia löytää joiden maille tuollaisia saisi alkaa raivata.![]()
Voisin kyllä lähteä talkoisiin jos johonkin tuollaista reittiä alettaisiin tehdä!
Tästä katumaasturisafariaiheestahan minä olin joskus aikoinaan täällä puhunutkin. Silloin ajatukselle ei tosin vaikuttanut syntyvän paljoa kannatusta.JeepTrainee kirjoitti:Kyllähän Jatilassa varmaan Daciallakin voisi ajella, mutta kestääkö auto ja etenkin kuski kolhut?
Mä ainakin epäilisin, että vielä kesymmillekkin reiteille olisi kysyntää.
Nyt taitaa olla jonkin näköinen sekaannus safareiden suhteen, syyskuussa on tulossa safari Kuhmalahdessa Deep Lake Safarin maastoissa, ei Ravijoella. Safarista tulee infoa lähipäivinä kunhan kaikki fakta on koossa. Deep Laken safari on hieman/hieman enemmän rakennetuille autoille.ImacInnes kirjoitti:Ravijoella on safari ja kutsu ilmestynee piakkoin kun päivän saavat valittua.
Jatilan maastossa pidän kanssa safarin jahka saan myös päivän valittua.
t. Ismo Ämmä
... ja silloinkin hajoo kalustoAnagonda67 kirjoitti: jos ajaa liian kovaa hajoo kalusto ja jos taas liian hiljaa jää jumiin...