2002 2.5 CRD manuaali KJ 249tkm
jota olen huoltanu seuraavanlaisesti:
-Moottorin öljyt olen vaihdellu 10-15tkm vaihtovälillä riippuen onko ollu paljon maantie ajoa vai taajamassa.
-Voimansiirtoon öljyt olen vaihdellu 40tkm koko linjan kun sopivasti tulee mottiöljyn vaihdon yhteydessä. Ja tosiaan tuo lukkoperä toimii paljon paremmin kun jamantin ohjeiden mukaan lukkoperä lisäaineistetun öljyn lisäksi heittää vielä pullon lisäainetta sinne.
-Polttoainefiltteri syksyisin uusiks
-Raitisilmafiltteri vuoden välein uusiksi. (Vanhempaankin saa autokeskukselta tarvikemallia)
-Ohjaustehostimen öljyt vaihdettu 240tkm kohdalla
-Jakopää kannattaa tehdä ajallaan. Kallista silppua jos menee pitkäksi.
Oli yhdelle jopa autokauppias sanonu kun oli että olisi ketjulla ja ei tartte huolehtia

.
Muita remontteja.
-Suodatin siirretty sinne koneen etupäähän kun tuossa oli alunperin sellaisten pitkien letkujen päässä siellä koneen takana ja ne letkut hikoili melko voimakkaasti. Nyt on konehuoneessakin paljon paremmin tilaa.
Sama filtteri sopii edelleen ja sarjan saa merkkiliikkeestä ja sisältää uuden filtterin.
-Laitoin sähköisen PA-pumpun sen CR-pumpun mekaanisen nostopumpun kaveriksi kun oli käynnistys hankalaa alle 1/4 tankilla. Pumpun laiton jälkeen oli suodattimen jalka aivan märkä dieselistä

. Nyt on ne käsipumput yms liimattu kiinni ja suodattimen vaihdossa vaan virrat päälle ja se ilmausruuvi auki hetkeksi ja tulille
-MAP anturin vaihdoin n.225tkm kohdalla kun oli äärimmäisen paskanen ja koneen käynti meni rynkyttäväksi välistä. Saa tarvikkeena tuota anturia ja saan uutta tukkurilta jos tarvetta. Privalla voi kysellä lisää.
-Alapallot vaihdettu kampanjan mukaisesti.