Emission Maint. valo palaa
Emission Maint. valo palaa
wrangler -89 4.2l kaasarikoneella
kojetaulussa palaa yllämainittu valo.
mistäs lähtee etsimään jotain "saastepönttöä" ja mitä sille voi tehdä...
jenkkifoorumeilla on jotain lueskellut että noita emissiovehkeitä voi ohittaa ja jopa kulutuslukematkin paranee...
jos nyt tässä vaiheessa sais sen ensin huollettua jos huollettavissa on kun pitäisi tuo auto rekisteröintikatsastaa suomeen, onneksi tosin ei ole vähäpäästöinen laite..
kojetaulussa palaa yllämainittu valo.
mistäs lähtee etsimään jotain "saastepönttöä" ja mitä sille voi tehdä...
jenkkifoorumeilla on jotain lueskellut että noita emissiovehkeitä voi ohittaa ja jopa kulutuslukematkin paranee...
jos nyt tässä vaiheessa sais sen ensin huollettua jos huollettavissa on kun pitäisi tuo auto rekisteröintikatsastaa suomeen, onneksi tosin ei ole vähäpäästöinen laite..
Okkey, se on sitten sama asia, teksti vaan on eri!!
Elikkä, etsi kojetaulun alta, kuskin puolelta tulipellistä, muovinen läpinäkyvä rasia, jossa näkyy rattaita ja ota töpseli irti!! Valon pitäis sammua!! Jos sen haluaa takaisin toimintaan, pitää se ajastinboxi vaihtaa, se on mekaaninen ajastin, ilmoittaa että happitunnistimen laskennallinen elinikä on täys, eli USA:ssa on laitonta vain poistaa ajastin tai vaihtaa se uuteen, ilman että vaihtaa happitunnistimen, mutta suomessa ihan sama!!
Elikkä, etsi kojetaulun alta, kuskin puolelta tulipellistä, muovinen läpinäkyvä rasia, jossa näkyy rattaita ja ota töpseli irti!! Valon pitäis sammua!! Jos sen haluaa takaisin toimintaan, pitää se ajastinboxi vaihtaa, se on mekaaninen ajastin, ilmoittaa että happitunnistimen laskennallinen elinikä on täys, eli USA:ssa on laitonta vain poistaa ajastin tai vaihtaa se uuteen, ilman että vaihtaa happitunnistimen, mutta suomessa ihan sama!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
ja siis auto pelaa ihan nätisti eikä syö minusta pahasti...
mittaus 30x9.5 renkailla 2/3 sekalaista taajama&kaupunkiajoa ja 1/3 maantietä 80km vauhissa ni kulutus ol 11.6 ja mittari näytti navin mukaa samaa ja ajomatkatki täsmäs trippiin.
käynnistyminenki menee tommosen vanhan kaasarikoneen huomioon ottaen vielä ok
mittaus 30x9.5 renkailla 2/3 sekalaista taajama&kaupunkiajoa ja 1/3 maantietä 80km vauhissa ni kulutus ol 11.6 ja mittari näytti navin mukaa samaa ja ajomatkatki täsmäs trippiin.
käynnistyminenki menee tommosen vanhan kaasarikoneen huomioon ottaen vielä ok
Happitunnistin on siinä pakosarjassa, sojottaa suoraan vasemmalle!! Mittauksia ei sotke, jos on kunnossa!!Jansa kirjoitti:Onkos se happitunnistin missä, ja voiko se sotkea päästömittauksia?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1