Safari Heeppi

Oma ajopeli esiteltynä, oli sitten rakennettu tai rakenteilla.
pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 24.12.2011. 20:25

Joulun kunniaksi heeppi sai palkkihelmat paikalleen 8)

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 25.12.2011. 22:54

vinssin paikan sommittelua ja apurungon vahvistusta kinkkuleivän voimin,
voisi sanoa että toyotaan tämä homma oli helpompaa kun oli oikea runko mihin sen kun pulttasi kiinni..

no ei se tainnu niin helppoa kuitenkaan olla, taitaa muisti vaan tehdä tepposen.

miten porukka on suojannut simpukan cherokeessa?!?
jää aika paljaaksi jos ei keksi jotain helppoa tapaa suojata sitä.

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 23.01.2012. 11:02

Jeeppi sai uudet renkaat, 35x13,5r15 Mudzillat.
pikkuisen joutuu rajoittamaan joustoja ja vielä isontamaan pyörän aukkoja.

Alkaa karkaamaan mopo lapasesta, mutta se tais kuulua sairauden kuvaan :shock:

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 27.01.2012. 20:23

Rough countryn 3" jousta, alatukivartta ja mudzillan sovittelua 8)
Keran sakun :wink:

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 27.01.2012. 22:01

Pikkuisen meinaa kumit tulla yli kaarien.. :lol:

http://forums.offipalsta.com/album.php? ... reid=97917

latex
Viestit: 182
Liittynyt: 24.05.2008. 0:55
Paikkakunta: Konnunsuo

Viesti Kirjoittaja latex » 28.01.2012. 9:19

nyt näyttää hyvältä! lisää kuvia! 8)

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 13.02.2012. 23:39

Palataan noihin isoihin kumeihin kun aika antaa armoa, että ehtii tekemään pyöränkotelot kokonaan isommiksi.
31x10,5R15 BF G:n mutiaiset tuli alle leimarenkaiksi ja alkuun metsäkumeiksi.
Vinssin paikka tulee puskurin päälle ja uppoaa maskin sisään,
ja vinssiinkin on osat tilattu osat kiinan maalta.

Itse Jeeppi ei ole korottunut minulle tulon jälkeen kuin 5cm mutta joustot alkavat olemaan vähän yli tuplat entiseen, eli niillä mennään.

Uudet pidemmät jarruletkut eteen, valot kuntoon, pakoputki uusiksi,
ja koittamaan jos leiman saisi niin pääsisi metsään koittamaan miltä tuntuu ajaa omalla Jeepillä nilkka suorana :lol:

http://forums.offipalsta.com/album.php? ... reid=98996

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 23.04.2012. 23:49

Aamulla olisi katsastuksen aika.. ja jos leima paperiin rapsahtaa niin alkaa tämän jeepin metsä retkien aika. pikkuisen jatkojalostusta ja auto venäjän reissu kuntoon..

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

XJ!

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 23.04.2012. 23:56

Hyvältä näyttää, etupuskurikin on aika mukavan virtaviivaisen oloinen!
Eikun leiman kautta Kulmaan!

t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 24.04.2012. 15:48

Katsastuskonttorilta tuli vähän koti tehtäviä, vilkut katosivat edestä matkalla konttorille ja jarruihin pitäis saada vähän pitoa lisää :(

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 24.04.2012. 20:01

pikku-pepe kirjoitti:Katsastuskonttorilta tuli vähän koti tehtäviä, vilkut katosivat edestä matkalla konttorille ja jarruihin pitäis saada vähän pitoa lisää :(
Mitä? Ajoitko Malmin läpi kun vilkut lenosta varastivat?;)
Hyvä juttu, siitähän on siis suurin osa jo katsurin hyväksymää.
Noihan on perusjuttuja, eikun kuntoon ja uudestaan katsurin pakeille.
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 25.04.2012. 10:46

Jeeppi sai uudet jarrulevyt sekä palat eteen ja kengät taakse, ihmeellinen vilkkujen katoaminen johtui molempien polttimoiden palamisella.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 25.04.2012. 11:02

pikku-pepe kirjoitti:ihmeellinen vilkkujen katoaminen johtui molempien polttimoiden palamisella.
OHO :shock: , aika erikoista ja harvinaista (niinkuin puhelimessa jo totesin), että molemmat vilkunpolttimot palais yhtäaikaa rikki!! Mutta hyvä että oli niin yksinkertainen vika!!

Nyt vaan toivotaan että ne jarrut olis tarpeeksi tehokkaat...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 25.04.2012. 11:17

yöllä en viitsinyt noita jarruja alkaa pihakadulla testaamaan.
palat ja kengät olivat loppu.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 25.04.2012. 11:26

pikku-pepe kirjoitti:yöllä en viitsinyt noita jarruja alkaa pihakadulla testaamaan.
palat ja kengät olivat loppu.
Kerro sitten, kuin kävi jarrujen kanssa...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus