WJ Takaylätukivarren pusla!
WJ Takaylätukivarren pusla!
Onko porukka vaihtanut WJ:hin takaylätukivarren (A-tukivarsi) koripuoleista puslaa?
Oisko ohjetta, pitääkö koko tukivarsi irrottaa vai miten?
Minkälainen homma ja mistä halvimmalla pusla mieluiten kaks.
Oisko ohjetta, pitääkö koko tukivarsi irrottaa vai miten?
Minkälainen homma ja mistä halvimmalla pusla mieluiten kaks.
Jeep Grand Cherokee -01 QD
Pitää irroittaa ja prässäämällä!!
Halvimmasta en tiedä, niitäkin tuli aikoinaan kokeiltua, parhaimmillaan kesti alle 1000km, sai vaihtaa uudestaan, nyt myydään vain merkkiosaa: http://www.jamant.fi/pusla-mop52088425-p-3409.html
Halvimmasta en tiedä, niitäkin tuli aikoinaan kokeiltua, parhaimmillaan kesti alle 1000km, sai vaihtaa uudestaan, nyt myydään vain merkkiosaa: http://www.jamant.fi/pusla-mop52088425-p-3409.html
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Onnistuuko jos irrotta kaikki pultit yms johdot siitä tukivarresta pois ja ottaa irti vai pitääkö muutakin purkaa?JAMANT kirjoitti:Pitää irroittaa ja prässäämällä!!
Halvimmasta en tiedä, niitäkin tuli aikoinaan kokeiltua, parhaimmillaan kesti alle 1000km, sai vaihtaa uudestaan, nyt myydään vain merkkiosaa: http://www.jamant.fi/pusla-mop52088425-p-3409.html
Näyttää tuo pusla siltä että saa (ehkä) hakkamalla paikallee kun ei ole sitä prässiä, taikka ruuvi penkissä puristamalla.
Jeep Grand Cherokee -01 QD
Joo, kaikki piuhat ja vaijerit ym irti ja se pallonivel irti perästä (kolme ruuvia, kun ei se kartio irtoa siitä tukivarresta kumminkaan siellä alla, kun ei mahdu lyömään) ja korin puoleiset ruuvit pois ja sitten pujottamaan...Jeepp kirjoitti:Onnistuuko jos irrotta kaikki pultit yms johdot siitä tukivarresta pois ja ottaa irti vai pitääkö muutakin purkaa?JAMANT kirjoitti:Pitää irroittaa ja prässäämällä!!
Halvimmasta en tiedä, niitäkin tuli aikoinaan kokeiltua, parhaimmillaan kesti alle 1000km, sai vaihtaa uudestaan, nyt myydään vain merkkiosaa: http://www.jamant.fi/pusla-mop52088425-p-3409.html
Näyttää tuo pusla siltä että saa (ehkä) hakkamalla paikallee kun ei ole sitä prässiä, taikka ruuvi penkissä puristamalla.
Ei mee hakkaamalla, pitää prässätä....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Suosittelen käyttämään vaan merkkiosaa kyseisessä paikassa. Itse taisin vaihtaa kuukauden sisään 4 kertaa nuo puslat kun ei tarvikkeet kestäny. Jamantilta moparin puslat nyt ja ei mitään ongelmia.
Tosin jos ei oo prässiä niin kaveri osteli jamantilta sen tukivarren WJ:n alle puslineen niin vältty prässäämiseltä.
Tosin jos ei oo prässiä niin kaveri osteli jamantilta sen tukivarren WJ:n alle puslineen niin vältty prässäämiseltä.
kozel@ircnet
Vaihto noin 2 tuntia!!dire kirjoitti:Haisee tyyppivialta, hylky tuli tuosta tukivarresta kanssa.
Mitäs tollasen vaihto tarvitsee, ei varmaan onnistu helpolla jos autoa ei saa kokonaan ylös?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Löytyy!! Tervetuloa vaan...dire kirjoitti:Kiitos, pitää yrittää päästä ihmisten aikoihin käymään sun luona huomenissa (olettaen että noita on hyllyssä, pistän muuten tilauksen tulemaan) kyselemässä vielä vähän tarkemmin.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ite vaihoin kahteen mieheen n.1.5h ilman monttua ja nosturia.dire kirjoitti:Haisee tyyppivialta, hylky tuli tuosta tukivarresta kanssa.
Mitäs tollasen vaihto tarvitsee, ei varmaan onnistu helpolla jos autoa ei saa kokonaan ylös?
Kohtuu helpolla lähti kaikki paitsi ne perän 3 pulttia kun viimesille kierteille asti joutu aukaseen lenkillä, oli reilusti pulttilukko ainetta.
Pusla sisäpinnasta rautasahalla poikki ja meisselillä ulos, takasin meni hylsyllä ja isolla lekalla.
Jeep Grand Cherokee -01 QD