Avasin iltasella peräkopan ja valutin öljyt ulos. Metallihilua ei ollut ja öljyt olivat tuoreet.
Ohessa video, jonka kuvasin kaverin pyöritellessä rengasta. Ainoa mitä huomasin on että tuon ns carrierin keskitappi on väljä ja hölskyy edes taas.
Itse en ole perien toimintaa syvemmin perehtynyt, mutta voisiko tuo rutina ja pauke johtua tuosta? Vai onko se paalausvalmis koko taka-akseli?
Ajossa ei ulise tai jurise mitenkää ja hampaat näyttivät amatöörin silmiin ehjiltä, kun ei paloja puuttunut. Tuo rutina alkoi joskus talvella ja nyt helteillä paheni niin, että avasin kopan.
Jotain tuolta on antautunut. Mikäköhän olisi mahdollinen lääke tähän ongelmaan? Uusi tasauspyörästömurikka "hämähäkki pyörineen"?

Vai joku aftermarket lukkoperä systeemi? Ilmeisesti tuo alkuperäinen kitkalukko on ns hanurista. Autolla ajettu tähän mennessä 320t
https://www.youtube.com/watch?v=a7RuaKxw5XU